» دسته‌بندی نشده » خون آبادانی‌ها به خاطر بی‌پولی به جوش آمد/ از لغو اعتصاب تا احتمال فسخ قرارداد بازیکنان نفت

خون آبادانی‌ها به خاطر بی‌پولی به جوش آمد/ از لغو اعتصاب تا احتمال فسخ قرارداد بازیکنان نفت

دی ۵, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از ابتدای لیگ برتر تا هفته یازدهم این رقابت‌ها یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند.

پس از جلسه‌ای که حدود یک ماه قبل بین علیرضا منصوریان و مدیران باشگاه نفت با استاندار خوزستان، قرار شد شرکت پالایش و پخش آبادان مبلغی را به عنوان قرض به این باشگاه پرداخت کند. البته استاندار در آن جلسه این موضوع را مستلزم تایید شورای تامین شهر کرده و از فرماندار ویژه آبادان درخواست کرده برای برون‌رفت صنعت‌نفت از شرایط فعلی این موضوع را در جلسه شورای تامین مصوب کنند.

البته با وجود موافقت استاندار خوزستان، تاکنون مصوبه شورای تامین برای قرض دادن شرکت پالایش و پخش نهایی نشده و همین موضوع سبب دلخوری شاگردان منصوریان شده است. بازیکنان نفت هم در واکنش به حل نشدن مشکلات مالی خود روز گذشته قصد اعتصاب داشتند که پس از جلسه یک ساعته با سرمربی خود، از این تصمیم منصرف شدند. 

هرچند کادرفنی صنعت‌نفت امروز به بازیکنان استراحت داده اما منصوریان و دستیارانش قرار است از ساعت ۱۵:۳۰ در زمین پیروز  آبادان جلسه فنی خود را برای دیدار با آلومینیوم اراک برگزار کنند.

باید دید در شرایط فعلی آیا تصمیم بازیکنان نفت برای اعتصاب در تمرین فردای این تیم عملیاتی خواهد شد یا اینکه آنها دست‌کم تا دیدار با شاگردان رسول خطیبی هم شرایط فعلی را تحمل خواهند کرد. هرچند احتمال دارد برخی بازیکنان در صورت تداوم وضعیت فعلی در نیم فصل قرارداد خود را با باشگاه صنعت‌نفت فسخ کنند.

صنعت‌نفت چهارشنبه در هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم است.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *