» دسته‌بندی نشده » نخستین «قرار» برگزار شد – ایسنا

نخستین «قرار» برگزار شد – ایسنا

دی ۵, ۱۴۰۰ 0۰


نخستین برنامه از سلسله نشست‌های «قرار»، شب گذشته، چهارم دی‌ماه با حضور هنرمندان، نویسندگان، شاعران و روزنامه‌نگاران به‌میزبانی موسسه «خط سوم هنر» برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در نخستین برنامه «قرار» که با عنوان شب‌نشینی ایرانی برگزار شد، جمشید هاشم‌پور، رضا بنفشه‌خواه، نیما رئیسی، مجید واشقانی و تعدادی دیگر از اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند. در این برنامه رضا بنفشه‌خواه ضمن روایت دو خاطره و خواندنِ یک شعر، زندگی عاری از جنگ و خشونت را آرزو کرد. سعید اسلام‌زاده، گوینده رادیو نیز با همراهی موسیقی به حافظ‌خوانی پرداخت.

در «قرار»های بهمن و اسفندماه ۱۴۰۰، دو موضوع «هنر و جشنواره‌ها» و «اکسپو و حضور ایران» با حضور هنرمندان و منتقدان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

«قرار» که توسط موسسه فرهنگی هنری «خط سوم هنر» برگزار شد قرار است شنبه اول هر ماه با پرداختن به یک موضوع فرهنگی و هنری برگزار شود. گروه تولید برنامه رادیویی «پرانتز باز» و گروه تولید پادکست «سیمیا» و نیز عوامل نمایش «پنگوئن، مرغ دریایی و چند پرنده دیگر» از مهمانان ویژه قرار شب‌نشینی ایرانی بودند.

نخستین «قرار» برگزار شد

محسن حکیم‌معانی نویسنده، مارال دوستی مجری و برنامه‌ساز رادیو، میثم عبدی کارگردان تئاتر، مژگان خالقی نویسنده و کارگردان تئاتر و سینما، فرناز شهیدثالث نویسنده و گوینده، سعید اسلام‌زاده روزنامه‌نگار و گوینده، حسین تبریزی کارگردان تلویزیون، نغمه دانش و فرانک آرتا روزنامه‌نگار، سعید زارع‌محمدی شاعر، ندا کوهی بازیگر، حسین اسدی مجری تلویزیون و تعدادی دیگر از اهالی فرهنگ و هنر از جمله شرکت‌کنندگان در نخستین برنامه از سلسله نشست‌های «قرار» بودند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×