» دسته‌بندی نشده » رمز پیروزی ویژه آویژه مقابل مهرام

رمز پیروزی ویژه آویژه مقابل مهرام

دی ۱, ۱۴۰۰ 0۰


مجید جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد  پیروزی تیم آویژه صنعت مشهد مقابل مهرام در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: از لحاظ امکانات و بازیکن اصلا قابل مقایسه با مهرام نیستیم و آنها شرایط شان کاملا مشخص است، اما بازیکنان ما با تلاش و جنگندگی و همدلی که داشتند، این فاصله را جبران کردند و پیروزی ویژه را رقم زدند. در این مسابقه دفاع و حمله خوبی را داشتیم و بچه‌ها استحقاق این برد را داشتند.

وی در مورد حضور دوباره ایوانوویچ، سرمربی صربستان عنوان کرد:‌ در آغاز فصل با حضور یک مربی خارجی دیگر نتوانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم و شرایط خوب نبود و باشگاه تصمیم گرفت دوباره با ایوانوویچ همکاری داشته باشیم و خوشبختانه در ۵ بازی که او حضور داشته ۴ مسابقه را بردیم و یک بازی هم با یک امتیاز اختلاف باختیم.

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد ادامه داد: یکی از علل اصلی موفقیت این مربی صربستانی ارتباط روحی و عاطفی خوبی است که با بازیکنان برقرار کرده و به خوبی با شرایط فرهنگی ما هماهنگ شده است. وقتی به اینها دانش فنی بالای او را هم اضافه می‌کنیم، در نهایت به نتایج خوبی می‌رسیم. او اعتقاد زیادی دارد که با تلاش و تمرین و یکدلی می‌توان خیلی از کارها را انجام داد.

جلیلی در مورد وضعیت بازیکنان خارجی این تیم گفت: با توجه به بودجه ای که داشتیم، خارجی گرفتیم و اگر با بازیکنان دیگر تیم‌ها مقایسه کنیم، قطعا قیمت پایین تری دارند، اما هنر بازی گرفتن از نفرات خارجی مهم است که چطور با تیم و مسابقات ما هماهنگ شوند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *