» دسته‌بندی نشده » «شبی با ایرانیان» برای فارسی‌آموزان ژاپنی

«شبی با ایرانیان» برای فارسی‌آموزان ژاپنی

آذر ۲۹, ۱۴۰۰ 1۰



پنجمین نشست «شبی با ایرانیان» رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن همزمان با شب یلدا، با حضور فرهنگ‌دوستان و علاقه‌مندان ایرانی و ژاپنی به‌صورت مجازی همراه با حافظ‌خوانی سه نفر از فارسی‌آموزان رایزنی فرهنگی، سخنرانی هنرمند ژاپنی مسلط به موسیقی سنتی ایرانی و اجرای زنده موسیقی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، در ادامه برگزاری ویژه‌برنامه «شبی با ایرانیان» که در سال‌های ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به‌صورت حضوری و در سال ۱۳۹۹ نیز به‌صورت مجازی برگزار شد، همزمان با شب یلدای ۱۴۰۰، پنجمین نشست نیز برگزار خواهد شد.
در این برنامه دکتر ماساتو تانی استاد دانشگاه کوبه و هنرمند مسلط به موسیقی ایرانی و سنتور که تالیفاتی هم در این زمینه داشته‌است، درباره آداب، رسوم و سنت‌های ایرانی سخنرانی خواهد کرد و در بخش‌های مختلف به اجرای زنده سنتور خواهد پرداخت. ضمن این‌که سه نفر از فارسی‌آموزان رایزنی فرهنگی شامل «گوتو یاسکو»، «هیرویاسو تانابه» و «یاسویوشی ساتو» به حافظ‌خوانی پرداخته و در خصوص شعرها و معانی آنان توضیحاتی را ارئه خواهند کرد.
این برنامه روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ (۲۱ دسامبر ۲۰۲۱) از ساعت ۱۹:۰۰ به وقت توکیو (۱۳:۳۰به وقت ایران) در نرم‌افزار زوم رایزنی فرهنگی برگزار خواهد شد.
برای شرکت در این نشست می‌توانید لینک زیر را در صفحه مرورگر باز کنید:Join Zoom Meeting  https://us02web.zoom.us/j/8364559495
و یا در اپلیکیشن موبایل یا کامپیوتری زوم، کد شناسه ۸۳۶-۴۵۵-۹۴۹۵ را وارد کنید.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×