» آخرین اخبار » گیلان » حل مشکل تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی رشت دغدغه فرهنگی ماست

حل مشکل تالار مرکزی و کتابخانه مرکزی رشت دغدغه فرهنگی ماست

آذر ۲۵, ۱۴۰۰ 1۰


ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، حل مشکل تالار مرکزی رشت، کتابخانه مرکزی و کتابخانه ملی را از مهمترین دغدغه های فرهنگی خود برشمرد و گفت: تصمیم گیری درخصوص هر یک از این پروژه ها جزو برنامه های اصلی مجموعه ارشاد خواهد بود.

رضا ثقتی در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، ضمن قدردانی از کتابخانه های عمومی استان در پیگیری مسائل فرهنگی، از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گیلان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: امیدوار هستیم تا حضور مقام عالی وزارت در گیلان بخش اعظمی از مشکلات در حوزه های فرهنگی را مرتفع ساخته و پویایی و نشاط دوباره ای در این حوزه به استان گیلان ببخشد.

وی همچنین حل مشکل تالار مرکزی رشت، کتابخانه مرکزی و کتابخانه ملی را از مهمترین دغدغه های فرهنگی خود برشمرد و تصریح کرد: تصمیم گیری درخصوص هر یک از این پروژه ها در جلسات تخصصی تا پیش از سفر مقامات کشور به استان با هماهنگی دستگاه های مرتبط جزو برنامه های اصلی مجموعه ارشاد خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار امیدواری کرد که همکاری میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی استان منجر به اتفاقات بسیار خوبی در استان گیلان شود.

پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان نیز، ضمن اشاره به لزوم همگرایی دستگاه های فرهنگی در پیشبرد اهداف مشترک از هرگونه همکاری در این خصوص استقبال کرد.

وی با بیان اینکه امروز چند عامل مهم موجب عدم رشد شاخص های مطالعه در استان گیلان به ویژه شهر رشت شده، عدم بهره برداری از کتابخانه مرکزی رشت را یکی از مهمترین این دلایل برشمرد و عنوان کرد: بهره برداری کامل کتابخانه مرکزی رشت اولویت اصلی فرهنگی در گیلان است.

کرمی همچنین حضور رضا ثقتی در راس مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را انتخابی بسیار خوب و هوشمندانه توصیف کرد و گفت: امیدوار هستیم با حضور این مدیر جوان جهادی، شاهد همکاری های بیشتری در همه حوزه های فرهنگی باشیم و مردم از ثمرات این هم افزایی بهره مند شوند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×