» آخرین اخبار » گیلان » ۲ دی؛ آخرین تمدید شرکت در نخستین جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه ای رشت

۲ دی؛ آخرین تمدید شرکت در نخستین جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه ای رشت

آذر ۲۴, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان معاون ارشاد اسلامی گیلان، از تمدید مهلت شرکت در جشنواره استانی فیلم کوتاه رشت تا دوم دی خبرداد و گفت: تاکنون ۲۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

سید امیر مصباح در گفت وگو با خبرنگاران، از برگزاری نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه رشت خبر داد و اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره که تا پایان امروز، ۲۴ آذر اعلام شده بود، تا دوم دی تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است افزود: این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی با موضوعات «شهروند و زیبایی‌های شهری»، «شهروند و مشکلات شهری»، «شهروند و قوانین شهری»، « شهروند و رعایت حقوق شهروندی» و «شهروند و آسیب‌های شهری» برگزار می‌شود.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مدت زمان آثار ارسالی به دبیرخانه را حداکثر ۱۰۰ ثانیه اعلام و بیان کرد: فیلم‌های ارسالی باید دارای استانداردهای لازم صدا و تصویر باشند.

مصباح با بیان اینکه آثار منتشر شده در شبکه‌های تلویزیونی و اجتماعی حق شرکت در جشنواره را ندارند، تاکید کرد: متقاضیان باید فقط از طریق سایت جشنواره به آدرس sobheghalam.ir ثبت نام کنند و هر فیلم با مالکیت یک نفر به عنوان کارگردان اثر به جشنواره ارسال می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در برگزاری جشنوارع مذکور، عنوان کرد: هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی از سوی یک شخص حقیقی یا حقوقی وجود ندارد، اما در صورت پذیرش چند اثر از یک نفر تنها یک فیلم از وی در جشنواره حضور خواهد داشت.

معاون هنری ارشاد اسلامی گیلان، شش لغایت ۱۱ دی را زمان برگزاری جشنواره دانست و یادآور شد: آیین اختتامیه این جشنواره به همراه تجلیل از برگزیدگان شنبه، ۱۱ دی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×