» آخرین اخبار » گیلان » میزبانی آستارا خوب بود / موفق شدیم یک امتیاز بگیریم

میزبانی آستارا خوب بود / موفق شدیم یک امتیاز بگیریم

آذر ۲۳, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان سرمربی آرمان گهر سیرجان، گفت: در استادیوم وحدت بندر آستارا همه چیز خوب بود.

قاسم شهبا، پس از پایان دیدار دو تیم شهرداری بندرآستارا با تیم آرمان گهر سیرجان، در کنفرانس خبری، اظهار کرد: ما در اولین میزبانی آستارایی ها در استادیوم وحدت به مصاف این تیم رفتیم و می دانستیم که کار سختی را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی، مقرر شده بود که عصر روز گذشته در آستارا باشیم، ادامه داد: متأسفانه پرواز به فرودگاه اردبیل لغو شد و تیم مجبور شد با اتوبوس به آستارا حرکت کند که ساعت ۳.۵ بامداد امروز به این شهرستان رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه وقت استراحت و ریکاوری تیم گرفته شد، افزود: بازی بسیار سخت بود و می دانستیم که حفظ توپ و کارهای ترکیبی شهرداری آستارا فوق العاده است.

شهبا، با تأکید بر اینکه آستارایی ها خوب کار می کردند و به دنبال خطا گرفتن بودند، خاطرنشان کرد: این تیم در برنامه های خود موفق بود و ما هم خوب دفاع کردیم و در ضدحملات موقعیت هایی را داشتیم که اگر دقت تیمی داشتیم، می توانستیم موفق هم شویم.

وی در خصوص پنالتی دقیقه ۲+۹۰ تصریح کرد: اگر توپ درون دروازه می شد، می توانستیم هر سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم که این چنین نشد.

وی اضافه کرد: کار طوری پیش رفت که ممکن بود در پایان بازی بازنده باشیم که خدا را شاکرم که چنین نشد و موفق شدیم یک امتیاز از آستارا بگیریم.

سرمربی آرمان گهر در خصوص میزبانی شهرداری آستارا، توضیح داد: در استادیوم وحدت همه چیز خوب بود و کیفیت چمن و رختکن تازه ساخت و خوب بود و کاش رختکن ها کمی بزرگتر می شد.

وی یادآور شد: موضوع تماشاگر در همه جای کشور هست و در این شهرستان هم حدود ۳۰ الی ۴۰ نفر در استادیوم بود و در مجموع مسئولان برگزاری مسابقات همه چیز را مهیا کرده بودند.

به گزاری ایسنا، در چارچوب برگزاری دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور (لیگ آزادگان)، شهرداری بندرآستارا در استادیوم وحدت این شهرستان مقابل تیم آرمان گهر سیرجان به تساوی بدون گل رضایت داد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×