» دسته‌بندی نشده » حسینی:امروز یکی از بدترین بازی های ما در ۹ هفته اخیر رقم خورد/زورمان به استقلال نرسید

حسینی:امروز یکی از بدترین بازی های ما در ۹ هفته اخیر رقم خورد/زورمان به استقلال نرسید

آذر ۱۸, ۱۴۰۰ 0۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نششت خبری اظهار داشت:نتیجه نشانگر همه چیز است،وقتی تیمی سه بر صفر می بازد همه چیز مشخص است.امروز یکی از بدترین بازی های ما در ۹ هفته اخیر رقم خورد و بر عکس استقلال یکی از بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

وی افزود: روز خوبی نداشتیم و یکی از بدترین بازی‌های خود را پشت‌سر گذاشتیم. استقلال باانگیزه‌تر از ما بود. با این حال موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم که نقطه قوت آنها  است. می‌دانستیم ضربات ایستگاهی نقطه قوت استقلال است و به بازیکنان گفته بودیم که ضربه ایستگاهی و کرنر راحت به حریف ندهند چون هم زننده خیلی خوبی دارند و هم بازیکنان قدبلند. جای صحبتی نمی‌ماند بازی را باختیم و باید خودمان را جمع‌وجور کنیم برای دو بازی پیش‌رو.

سرمربی پیکان در مورد اینکه تیمش امروز به هم ریخته بود، اظهار داشت: نه به هم‌ریختگی خاصی نبود. به نظرم بازیکنانم انرژی لازم را برای این بازی نداشتند. زورمان به استقلال نرسید و بازیکنان ما زورشان به بازیکنان استقلال نرسید. 

وی در مورد دو بازی آینده مقابل پرسپولیس و سپاهان عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان ما جوان و انرژیک هستند سعی می‌کنیم از این بازی درس بگیریم و این بازی را فراموش کنیم و خودمان را برای بازی‌های آینده آماده کنیم به نام‌ها نگاه نمی‌کنیم و می‌رویم و تلاش می‌کنیم که ان‌شاءالله اتفاقات بهتری بیفتد.

انتهای پیام




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *