» آخرین اخبار » گیلان » دمای هوای گیلان طی فردا تا ۱۲ درجه گرم می شود

دمای هوای گیلان طی فردا تا ۱۲ درجه گرم می شود

آذر ۱۷, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش هشت تا ۱۲ درجه ای دمای هوای استان طی روز پنجشنبه خبر داد و گفت: از اواخر وقت امروز وزش باد گرم در نواحی جلگه ای نیز آغاز می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها دانست و اظهار کرد: رودبار با ۱۹ درجه سلسیوس و آستارا با ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

وی دمای هوای رشت را بین هشت تا ۱۹ درجه سلسیوس در نوسان دانست و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی تا فردا در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه وزش باد گرم طی امروز و به ویژه فردا در برخی مناطق شدید تا خیلی شدید خواهد بود و افزایش نسبی دما مورد انتظار است، تصریح کرد: از اواخر وقت امروز وزش باد گرم در نواحی جلگه ای نیز آغاز می شود.

دادرس، از افزایش هشت تا ۱۲ درجه ای دمای هوای استان طی روز پنجشنبه خبر داد و گفت: از عصر و شب پنجشنبه تا روز جمعه شاهد گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه خواهیم بود و لذا بارش باران پیش بینی می شود.

وی از احتمال آسیب به سازه های سست و موقت، سقوط اجسام از ارتفاع و شکستن درختان و گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع خبر داد و متذکر شد: در نواحی ساحلی نیز شاهد وزش باد نسبتا شدید و افزایش ارتفاع موج تا ۷۰ سات خواهیم بود.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×