» آخرین اخبار » گیلان » نجات ۴ فرد گمشده در ارتفاعات آستارا
نجات ۴ فرد گمشده در ارتفاعات آستارا

نجات ۴ فرد گمشده در ارتفاعات آستارا

آذر ۱۶, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، از نجات افراد گمشده در ارتفاعات آستارا بعد از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: روز گذشته گزارش مردمی مبنی بر گم شدن چهار نفر در ارتفاعات آستارا منطقه کانرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان در گفت و گو با خبرنگاران از نجات افراد گمشده در ارتفاعات آستارا خبر داد و گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، با تلاش های رئیس هلال احمر شهرستان آستارا عوامل امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم امدادی با یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، گفت: در ساعت: ۱۹:۰۰ یکشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰، گزارش مردمی مبنی بر گم شدن چهار نفر در ارتفاعات آستارا منطقه کانرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش، با تلاش های رئیس هلال احمر شهرستان آستارا، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر متشکل از دو تیم امدادی با یک دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمک دار به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نجات چهار فرد مورد نظر گم شده افزود: پس از کمتر از ۲۴ ساعت عملیات جستجو، چهار فرد مورد نظر توسط نیروی های امدادی هلال احمر پیدا و به منطقه امن منتقل شدند.

غلامی، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش حوادث احتمالی از سوی مردم است.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×