» آخرین اخبار » گیلان » تمدید مهلت برگزاری آزمون داوری و میانجی‌گری قوه قضائیه

تمدید مهلت برگزاری آزمون داوری و میانجی‌گری قوه قضائیه

آذر ۳, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان مهلت ثبت‌نام در آزمون جذب همکاری «داوری و میانجی‌گری» که از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی برگزار می شود تا پنجم آذرماه جاری تمدید شد.

توسعه امورمیانجی‌گری و داوری مرکز توسعه حل اختلاف با استناد به سند تحول قضائی و آئین‌نامه میانجی‌گری در امور کیفری از میان واجدین شرایط برای دریافت پروانه داوری و پروانه میانجی‌گری دعوت به همکاری کرده است.

جذب همکاری به دو صورت آزمون و غیرآزمون انجام می‌شود و مجموع ظرفیت‌های در نظر گرفته شده در کل کشور ۲۵ هزار نفر است.

در روش آزمونی، داوطلبان در یکی از سه حوزه داوری، داوری تخصصی خانواده و میانجی‌گری در آزمون ثبت‌نام می‌کنند و معیار پذیرش کسب حداقل ۵۰ درصد نمره آزمون است.

در روش جذب بدون آزمون نیز افراد واجد شرایط براساس سوابق تحصیلی، شغلی و حرفه‌ای مورد بررسی قرار می‌گیرند.

حداقل مدرک برای ثبت‌نام، سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی در یکی از رشته‌های حقوق، فقه و الهیات(گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی)، روانشناسی، جامعه‌شناسی، علوم تربیتی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و مطالعات خانواده است.

مهلت شرکت در این آزمون تا پنجم آذرماه تمدید شده است و افراد واجد شرایط تا روز جمعه، فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

براساس برنامه زمانبندی صورت‌گرفته، آزمون در تاریخ ۲۶ آذرماه برگزار خواهد شد و چنانچه بنابر شرایط تغییری در زمان آزمون ایجاد شود، مراتب به داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×