» دسته‌بندی نشده » عقلانیت مهم‌ترین راه پیروزی جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری

عقلانیت مهم‌ترین راه پیروزی جریان انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری

اردیبهشت ۲۹, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدجواد نیک‌روش امروز در جلسه انتخابات دولت جوان حزب الهی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور رشت، با بیان اینکه نقش دانشجو در جنگ روایت‌ها بسیار مهم شده است،‌ اظهار کرد: دشمن با ایجاد جنگ روانی از طریق فضای مجازی و ایجاد شبهه به دنبال نا امیدی مردم از جامعه است، لذا نقش دانشجو در این برهه از شرایط جامعه بیش از گذشته بیشتر شده است.

وی نقش دانشجو در حل بسیاری از مسائل جامعه را مهم دانست و گفت: در این شرایط کشور و سرنوشت‌ساز که هر روز با حوادث مختلف و گوناگونی مواجه هستیم باید از ظرفیت دانشجو مطالبه‌گر در حل بسیاری از مشکلات کمک کرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر لزوم توجه به برنامه‌های گام دوم انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری افزود: انتخابات ریاست جمهوری امسال نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب است به این دلیل باید مردم در روی خود به‌دقت عمل کنند زیرا کشور در یک برهه حساس است.

نیک‌روش با اشاره به پیشرو بودن دانشجو در بسیاری از مسائل جامعه بیان کرد: دانشجو در بسیاری از اتفاقات جامعه باید پیشرو حرکت عمومی جامعه باشد زیرا در این صورت بخش قابل توجه‌ای از مشکلات برطرف شده و مردم دانشجو مطالبه‌گر را بخشی از بدنه جامعه می‌دانند.

وی محتوا سازی در عرصه فضای مجازی را با توجه به شرایط خاص جامعه بسیار مهم دانست و تصریح کرد: دانشجو مطالبه‌گر باید برای گفتمان‌سازی در عرصه فضای مجازی گام برداشته و به دیدار چهره به چهره مردم بپردازد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به بیان اینکه کشور در عرصه محتوا سازی با کمترین مشکل ممکن مواجه است، گفت:عمده مشکلات جامعه و قشر مطالبه‌گر دانشجویی مسئله توزیع محتوا است زیرا هیچ‌گونه مشکلی در محتوا سازی وجود ندارد‌.

نیک‌روش با تأکید بر اینکه ایجاد شبهه در خصوص کاندیدهای انقلابی به اصلی‌ترین حربه دشمن در آستانه انتخابات تبدیل‌شده است، افزود: قشر دانشجو باید به شبهه‌های ایجادشده در جامعه و با کمک رسانه پاسخ منطقی داده و مردم را به اداره کشور امیدوار کند.

وی با اشاره به توجه به عقلانیت در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: طرفداران جریان انقلاب و کاندیداها باید به عقلانیت در انتخابات توجه جدی کنند در این صورت موفقیت حاصل و جریان انقلاب پیروز می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/س


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×