» دسته‌بندی نشده » یکسان سازی حق تبلیغات محیطی برای باشگاه‌ها؛ واقعیت یا بازی رسانه ای؟

یکسان سازی حق تبلیغات محیطی برای باشگاه‌ها؛ واقعیت یا بازی رسانه ای؟

آذر ۱, ۱۴۰۰ 1۰


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز آخرین فرصت ارائه تضامین بانکی توسط باشگاه‌ها به سازمان لیگ است؛ فرصتی که دو روز پیش به باشگاه‌ها داده شد اما در همان دیدار استقلال و نساجی مشخص بود که سازمان لیگ با یک اپراتور تلفن همراه برای تبلیغات محیطی توافق کرده و فقط به صورت نمادین از باشگاه‌ها خواسته شده که کارگزارهای آنها تضامین بانکی ارائه کنند.

روز گذشته اشاره کردیم که سازمان لیگ اصرار دارد که باشگاه‌ها تضامین بانکی بدهند ( اینجا ببینید) اما خودش در این سالها تضمینی به باشگاه‌ها و حتی شرکت‌هایی که با آنها قرارداد بسته ارائه نکرده است.

شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال چند روز پیش مدعی شد: برون سپاری تبلیغات محیطی باید با شرایط استاندارد صورت بگیرد، چرا که لیگ فوتبال مشاع است و باید سهم یکسانی برای همه باشگاه‌ها قائل شویم. سوال اینجا است آیا سهم همه باشگاه‌ها باید از تبلیغات محیطی یکسان باشد؟

آیا باشگاه‌هایی چون استقلال و پرسپولیس که گستردگی طرفداران آنها به کل کشور می‌رسد باید مثل باشگاه های صنعتی بی طرفداز از تبلیغات محیطی درآمد داشته باشند؟

به طور مثال، آیا برگزاری دیدار پدیده و نفت مسجدسلیمان به اندازه دیدار استقلال و پرسپولیس برای سازمان لیگ و شرکتی که تبلیغات محیطی را دریافت کرده، اهمیت و مخاطب دارد؟ قطعا در این سالها این اتفاق رخ نداده و نگاه به سایر باشگاه‌ها یکسان نبوده است.

به نظر می‌رسد سازمان لیگ و فدراسیون بیشتر به دنبال راضی نگه داشتن باشگاه‌ها در بحث تبلیغات محیطی هستند و مثل سالهای گذشته برنامه‌ای برای آن ندارند. در این بین هم اگر باشگاه‌ها خواستار دریافت تبلیغات محطیلی خود شده‌اند سنگ‌اندازی‌هایی چون فرصت ۴۸ ساعته برای ارائه تضامنی، مخالفت با واگذاری کامل تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها و … بر سر راه آنها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *