» دسته‌بندی نشده » مجریان قانون با متخلفان انتخاباتی برخورد کنند

مجریان قانون با متخلفان انتخاباتی برخورد کنند

اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری امروز در نشست هیأت نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان‌دوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات اظهار کرد: مجریان قانون از هرگونه فعالیت‌های انتخاباتی زودهنگام در عرصه انتخابات ممنوع هستند.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای قوانین در انتخابات پیش رو گفت: بر اساس ماده ۶۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری فعالیت نامزدهای انتخاباتی از تاریخ اعلام رسمی اسامی، مجاز می‌باشد و حضور نامزدها قبل از اعلام رسمی اسامی به‌منظور سخنرانی، تبلیغ و یارگیری غیرقانونی است.

به گفته رئیس هیأت نظارت بر انتخابات گیلان، بر اساس سوابق موجود، برخی از نامزدها با حضور در بعضی مناطق با برنامه‌ریزی قبلی اقدام به سخنرانی و با طرح مسائل مختلف، بهره‌برداری انتخاباتی می‌کنند که این‌گونه فعالیت‌ها تخلف و غیرقانونی محسوب می‌شود.

اشجری با بیان اینکه کاندیداها باید به قوانین احترام گذاشته و آن را رعایت کنند، افزود: انتظار می‌رود متصدیان انتخابات نسبت به جلوگیری از تخلفات آشکار اقدام قانونی خود را انجام دهند تا کسی نتواند سوءاستفاده کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×