» دسته‌بندی نشده » مذاکرات وین در حال فرسایشی شدن است/امضای نخستین طومار محکومیت برجام ۲ توسط گیلانی‌ها

مذاکرات وین در حال فرسایشی شدن است/امضای نخستین طومار محکومیت برجام ۲ توسط گیلانی‌ها

اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در میدان مصلای رشت با تبریک حلول ماه سؤال اظهار کرد: ماه مبارک رمضان تولدی دوباره برای همه مسلمانان است و خود را برای ۱۱ ماه دیگر آماده می‌کنیم.

وی با اشاره به حکمت ۴۲۸ نهج‌البلاغه گفت: عید فطر برای کسانی که خدا روزه آنان را قبول کرده و طاعات و قیام او را پذیرفته عید است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امام علی به همه ما بشارتی می‌دهد که مانند نوری در دل‌های ایشان است، افزود: برادران و خواهران روزه‌دار امروز در آخرین روز ماه مبارک رمضان فرشته‌ای ندا می‌دهد که خدا عبادت‌های نمازگزاران را قبول کرده است.

فلاحتی با تسلیت شهادت بیش از ۸۰ دختر نوجوان افغانستانی به دست کافران و جنایتکاران آمریکایی بیان کرد: آمریکایی‌ها برای اینکه آهسته‌آهسته غرب آسیا را تخلیه می‌کنند و می‌روند، دست به جنایات فجیع می‌زنند تا آرامش و نظم ملت‌های مظلوم را بر هم بزنند.

وی با اذعان به اینکه هر جا آمریکایی‌ها حضور دارند به‌جز جرم و جنایت نمی‌بینیم، گفت: امروز با موشک‌های نقطه زن و دور برد صهیونیست‌ها را هدف قرار می‌دهیم و آن‌ها سرگردان شده و نمی‌دانند چه‌کار کنند و این نشان می‌دهد افول و نابودی صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار نزدیک است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه گفت‌وگوهای وین در حال فرسایشی شدن است، افزود: سال‌ها زمان سپری شد تا از برجام و گفتمان چیزی گیرمان بیاید اما نیامد امروز همان‌ها که در برجام به گفت‌وگو نشستند در حال مذاکره در وین هستند اما به مسؤولان هشدار می‌دهیم نظارت‌ها را تقویت کنند تا این نشست‌ها به برجام دو و سه منجر نشود.

وی با بیان اینکه ملت ما آنچه می‌خواهد فرموده مقام معظم رهبری و برداشت یک‌باره همه تحریم‌هاست، تصریح کرد: نشست‌های بی‌فایده و گفت‌وگوهای فرسایشی باید همه تحریم‌ها را از میان بردارد در غیر این صورت اجازه نمی‌دهیم برجام های دیگری به میان بیاید.

به گزارش فارس، در حاشیه برگزاری نماز عید سعید فطر طوماری توسط مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان رشت و استان گیلان خطاب به مراجع عظام، علمای اعلام، اساتید و فعالان کشور به امضای نمازگزاران رسید که به‌موجب آن انقلابیون گیلان نگرانی خود را با توجه به تجربه تلخ برجام از فرآیند و محتوای مذاکرات محرمانه وین ابراز کردند که در این طومار گفته شده اگر در برجام شروط مقام معظم رهبری اجرا می‌شد آن معاهده تبدیل به خسارتی برای ملت ایران نمی‌شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×