» آخرین اخبار » گیلان » صداوسیما مردم را برای تزریق واکسن ترغیب کند

صداوسیما مردم را برای تزریق واکسن ترغیب کند

آبان ۳۰, ۱۴۰۰ 0۰


ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره به پایین‌تر بودن برخی شهرستان ها از میانگین واکسیناسیون استانی تصریح کرد: باید طرح خانه به خانه شهید سلیمانی در این مناطق با جدیت اجرایی و رسانه‌ها و صداوسیما نیز مردم را برای تزریق واکسن، ترغیب کنند.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان بر لزوم اجرای طرح هوشمندسازی محدودیت‌ها تاکید و تصریح کرد: در وضعیت رنگ بندی آبی و سطح بالای واکسیناسیون، با پرهیز از عادی سازی، نباید عرصه را برای مردم تنگ کنیم بلکه آنان بایستی با نشاط کامل به روند عادی زندگی خود ادامه دهند.

وی به دستور رئیس جمهوری مبنی بر لغو شدن محدودیت تردد شبانه اشاره کرد و با تاکید بر رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان عمومی حمل و نقل ریلی، زمینی و هوایی افزود: در شهرستان‌هایی که بیش از ۹۰ درصد مردم واکسینه شده‌اند، می‌توان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت دقیق، تماشای مسابقات ورزشی را نیز مدیریت کرد.

استاندار گیلان، با اشاره به پایین‌تر بودن برخی شهرستان ها از میانگین واکسیناسیون استانی تصریح کرد: باید طرح خانه به خانه شهید سلیمانی در این مناطق با جدیت اجرایی و رسانه‌ها و صداوسیما نیز مردم را برای تزریق واکسن، ترغیب کنند.

عباسی، به واکسیناسیون حدود ۹۱ درصدی گیلانیان در دُز اول و بیش از ۷۵ درصد در دُز دوم اشاره و خاطرنشان کرد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران با بررسی دقیق روستاهایی که تحت پوشش صد درصدی واکسیناسیون قرارگرفته‌اند، این موضوع را به عنوان یک امتیاز اعلام کنند.

وی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها و برخورد با شکل‌گیری اجتماعات در مناطق پرخطر، گفت: به محض دریافت گزارش روند افزایشی مبتلایان، مسئولان ستاد استانی با حضور در آن شهرستان، اقدامات مقابله‌ای را اجرا کنند تا موجب سرایت به دیگر مناطق نشود.

استاندار گیلان، به گردشگرپذیربودن گیلان و بستر فرصت‌های شغلی از مسیر حضور مسافران در استان اشاره و ابراز امیدواری کرد که با برچیده شدن بیماری کرونا شاهد رونق فضای کسب و کار در این حوزه باشیم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج بر ضرورت توجه به روحیه و فرهنگ بسیجی تاکید کرد و متذکر شد: بسیج از نخستین روز تاسیس توسط امام راحل عظیم‌الشان(ره) تا امروز کارنامه درخشانی داشته است.

عباسی، به موفقیت بسیج در اقشار و نهادهای مختلف اشاره‌ و خاطرنشان کرد: بسیجیان چه در دوران دفاع مقدس و نیز پس از آن، با روحیه و فرهنگ بسیجی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در چارچوب نظام اسلامی و براساس منویات رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنند.

انتهای پیام



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×