» دسته‌بندی نشده » کارنامه ۱۰۰ روزه دولت | عملکرد موفق دولت در واکسیناسیون عمومی و اقدام برای رفع مشکلات معیشتی

کارنامه ۱۰۰ روزه دولت | عملکرد موفق دولت در واکسیناسیون عمومی و اقدام برای رفع مشکلات معیشتی

آبان ۲۸, ۱۴۰۰ 0۰


الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز گذشته، اظهار داشت: حرکت جهادی و حضور آقای رئیسی و همکارانش در میان مردم نشان‌دهنده یک شروع خوب کاری از سوی دولت سیزدهم است و امیدواریم که این حضورها به خروجی‌های خوبی منتهی شود.

وی افزود: هنوز برای قضاوت درباره عملکرد رئیس و اعضای دولت سیزدهم زود است اما شروع آنها برای انجام امور و رفع مشکلات شروع خوبی بوده و امیدواریم که در ادامه کار نیز همین روند با همین شتاب ادامه پیدا کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: اگرچه برای رفع مشکلات ما نیازمند تخصیص اعتبارات هستیم اما در بسیاری از موارد هم ما نیازمند رفع بروکراسی و پیچ و خم‌های اداری هستیم و هماهنگی بین دستگاه‌ها نیز یکی از الزامات برای رفع مشکلات و باز کردن گره‌هاست.

آزاد خاطرنشان کرد: آقای رئیسی گفته بود که اولویت اول دولت واکسیناسیون مردم در برابر کروناست و در مرحله دوم رفع مشکلات معیشتی مردم در دستورکار خواهد بود.

وی افزود: دولت آقای رئیسی در بحث واکسیناسیون موفق بود و امیدوارم که همان طور که در اولویت اول یعنی واکسیناسیون موفق بودند، در اولویت‌ دوم هم که رفع مشکلات معیشتی مردم است، موفق باشند.

انتهای پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *