» آخرین اخبار » گیلان » تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گیلان و استان‌های همجوار

تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گیلان و استان‌های همجوار

آبان ۲۱, ۱۴۰۰ 0۰


فریبرز مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان، اظهار کرد: ترافیک در کلیه محورهای استان در جریان است. 

وی از تداوم بارش‌های خفیف برف در تعدادی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و افزود: هم اکنون در محورهای پونل خلخال، اسالم خلخال، سیاهکل دیلمان، ماسال به گیلوان و بلوردکان خصیب دشت شاهد بارش‌های خفیف برف هستیم. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به میزان بارش برف در محورهای مواصلاتی استان گفت: هم اکنون در محور پونل به خلخال ۳۰ سانتیمتر، اسالم به خلخال ۳۰ سانتیمتر، سیاهکل به دیلمان بین ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر، محور ماسال به گیلوان بین ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر و همچنین در محور بلوردکان به خصیب دشت حدود ۲۵ سانتیمتر برف باریده است. 

وی همچنین با اشاره به وضعیت محورها در مرز استان‌های همجوار با گیلان نیز گفت: هم اکنون در گردنه الماس در محور پونل به خلخال شاهد بارش با ارتفاع ۵۰ سانتی متری، در گردنه حیران در محور آستارا اردبیل شاهد بارش برف ۲۰ سانتی متری و همچنین در کوهین در محور لوشان قزوین، بارش برف سفیدپوش شده و مه غلیظ نیز دیده می‌شود. مرادی همچنین از توقف بارش برف در تعدادی از محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: بارش برف در محورهای شوک به ملکوت، رودسر به لات محله و حشمت آباد به قوش لانه متوقف شده است. 

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان، همه محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران هستند و برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر، رانندگان حتماً باید زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ی




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *