» دسته‌بندی نشده » ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران

ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران

فروردین ۲۹, ۱۴۰۰ 4۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین، آیین گرامی داشت روز ارتش و رژه ناوگان خودرویی نیروهای مسلح مستقر در گیلان در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم علیه‌السلام رشت با حضور فرماندهان عالی‌رتبه نظامی و انتظامی گیلان برگزار شد.

ارسلان زارع در مراسم روز ارتش با گرامی داشتن این روز حماسه‌ساز در گیلان اظهار کرد: ۲۹ فروردین روز اقتدار ملی، پاسداشت تلاش‌های خالصانه و شجاعانه همه ارتشی‌های فداکار و ولایتمدار است.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتش یادآور ایمان راسخ و حرکت در چهارچوب قانون و در راستای منافع ملی و دفاع از استقلال از تمامیت ارضی ایران است.

وی با اشاره به حفظ و حراست سرزمین ایران از سوی ارتش بیان کرد: ارتش حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی را با شایستگی بر دوش دارد و ارتشیان‌ نماد میهن‌دوستی و شجاعت هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به انقلابی و مردمی بودن ارتش افزود: ارتش از نخستین روزهای انقلاب همواره و پیوسته درصحنه‌های مهم پیوند خود را با ملت و فداکاری درراه اسلام و ایران نشان داده است. 

زارع، ارتش مستحکم را الگوی موفق اقتدار معرفی کرد و گفت: ارتش در همه‌جا برای اقتدار ایران عزتمند و خدمت بی چشم‌داشت به مردم در دشوارترین عرصه‌ها سرمشق و الگو بوده است.

وی با اذعان به اینکه ارتش مایه آرامش آحاد ملت ایران است، تصریح کرد: مردم کشور و گیلان فراموش نمی‌کنند که ارتشیان دریادل سال گذشته در دوران اوج همه‌گیری بیماری کووید۱۹ در کنار مدافعان سلامت و یاوران حفاظت از جان مردم دفاع و با همدلی حماسه‌ها آفریدند و تاریخ‌ساز شدند.

ارتش در کنار مردم است

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز در این مراسم با اشاره به درایت امام خمینی(ره) در نام‌گذاری ۲۹ فروردین به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نام‌گذاری ۲۹ فروردین به ‌روز ارتش از سوی معمار کبیر انقلاب روحی تازه در ارتش دمید و موجب شد توانمندی ارتش افزایش‌یافته و امید و عزت برای کشور به ارمغان آورده شود.

امیر دریادار دوم عرشه و ستاد عبدالوهاب طاهری با اشاره به استمرار ارائه خدمات به مردم از سوی ارتش افزود: ارتش افتخار دارد در سیل و زلزله و بیماری‌ها مردم را یاری می‌کند و کنارشان ایستاده است.

وی با اشاره به تعامل ارتش با سایر نیروهای مسلح در جهت پیش‌رو اهداف نظام گفت: ارتش جمهوری اسلامی با تعامل با نیروهای مسلح ازجمله سپاه و نیروی انتظامی در راستای اعتلای جمهوری اسلامی درخشیده است و بر این مهم اهتمام دارد.

به گزارش فارس، در حاشیه این مراسم علاوه بر اجرای مارش نظامی از نماهنگ “من آماده‌ام” نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×