» آخرین اخبار » سیاست » آقای رئیسی در سفرها به محروم‌ترین نقطه استانها می‌رفت

آقای رئیسی در سفرها به محروم‌ترین نقطه استانها می‌رفت

خرداد ۷, ۱۴۰۳ 1۰


مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در مراسم آغاز به کار دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای من بسیار سخت است از طرف شهید آیت‌الله رئیسی  در این مجلس صحبت کنم.

وی با بیان اینکه کلیدی‌ترین مهره اداری کشور را از دست دادیم و او یک فرد معمولی نبود، بیان کرد: با اینکه شهید رئیسی نبود، ولی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی سروقت کار خود را آغاز کرد و همان سخنان رهبری که گفتند نباید در کارها اختلال ایجاد شود، انجام شد.

مخبر با اشاره به اینکه من با گوشت، پوست و استخوانم حس کردم، هیچ عمل صالحی جز خدمت به مردم و تبعیت از رهبری نیست، گفت: یکی از مسائل توفیق شهید رئیسی این بود که او ساده زیست بود.

وی با اشاره به اینکه نکته دیگر روحیه خستگی‌ناپدیری او بود، گفت: گاهی وقت‌ها ساعت سه نصفه شب برمی‌گشت تهران و وقتی میرفتیم استقبال می‌گفت ساعت شش جلسه داریم.

مخبر ادامه داد: رئیسی در سفرها به محروم‌ترین نقطه استانها می‌رفت و راحت با مردم می‌نشست. تدابیر آقا را زمین نمی‌گذاشت.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در ابتدای دولت با مشکلات فوق‌العاده زیادی روبرو بودیم، افزود: روزی ۷۰۰ نفر از کرونا می‌مردند. فروش نفت در حداقل بود. آذر ۱۴۰۱ دشمن در دو جبهه ارز و بلوکه‌شدن پول‌های ما فشار می‌‌آورد و بسیاری از توافقات ما با کشورهای خارجی ظرف ۲۴ ساعت با فشار دشمن لغو می‌شد.

مخبر تاکید کرد: تا سال آینده تعداد مسکن در حال ساخت به ۴ میلیون واحد می‌رسد.

او ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ یک برنامه در وزارت اقتصاد تصویب شد که بر روی چند دستگاه متمرکز شدیم که در یکی از آنها در وزارت نفت گفتیم چگونه می‌توانیم دویست تا سیصد هزار افزایش تولید داشته باشیم.

مخبر بیان کرد: اگر کارهای ضربتی را نمی‌کردیم، در تابستانها برای تامین آب با مشکل مواجه بودیم که یکی از کارها انتقال آب دریا بود.

وی اظهار کرد:در برخی دولت‌‌ها اگر یک موشک پرتاب می‌شد جیغ دولتی‌ها درمی‌آمد اما در دولت شهید رئیسی این‌گونه نبود.

 مخبر بیان کرد: خیلی اوقات شهید رئیسی از برخی مسائل ناراحت می‌شد اما سخنی نمی‌گفت چون معتقد بود ممکن است موجب ناراحتی رهبرانقلاب شود.

کد ویدیو

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×