» آخرین اخبار » سیاست » همه ما موظف هستیم که راه شهدا را ادامه دهیم

همه ما موظف هستیم که راه شهدا را ادامه دهیم

خرداد ۶, ۱۴۰۳ 0۰


امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با برگزاری مراسم یادواره رئیس جمهور شهید و همراهانش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ریاست محترم شهید ما در مدت مسئولیتی که داشتند، خدمات بسیار ارزشمندی را انجام دادند، همان‌گونه که رهبری فرمودند ایشان خستگی ناپذیر، مجاهد و یار محرومان بودند.

وی ادامه داد:به پاس خدمات ارزشمند آن ها امروز گرامی داشت رئیس جمهور شهید و همراهانش را در ستاد ارتش جمهوری اسلامی اسلامی برگزار می‌کنیم. وظیفه ما آن است که احترام لاز م را به آنها داشته باشیم و پرچم خدمت را ایستاده نگهداریم.

وی افزود: همه شهدای عزیزی که در یکشنبه گذشته به درجه رفیع شهادت نائل شدند برای ما مهم هستند. شهید آیت الله آل هاشم  سال‌های درخشان زیادی را در خدمت ارتش بودند و آخرین شغل ایشان به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی ارتش بود، ایشان ویژگی‌ها زیادی برای خدمت به مردم داشتند.

امیر سیاری تاکید کرد: شهید خلبان مصطفوی و شهید خلبان دریانوش و عنصر فنی این پرواز شهید قدیمی، این عزیزان از کارکنان مومن، متخصص، ایثارگر و با مهارت بالا بودند که در خدمت این  پرواز قرار گرفتند. آن‌ها  پرواز‌های زیادی را نیز تجربه کردند و از افراد مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند.  

وی تاکید کرد: این عزیزان ویژگی‌های خاصی داشتند، شهید مصطفوی برادر شهید بودند و حتی در کنار قبر برادر شهیدشان دفن شدند و ایشان بسیار با مهارت و با تجربه بودند و اقدامات ارزشمندی را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.شهید دریانوش هم پدرشان جانباز ارتش جمهوری اسلامی هستند، ایشان دارای تخصص و مهارت بالا بودند. شهید قدیمی هم از عناصر متخصص و مهم فنی ارتش ما بودند. همه این شهیدان از عزیان ما هستند.

او ادامه داد: وظیفه ما این است که مراسم یادواره‌ای برای این عزیزان در ستاد ارتش برگزار کنیم و نشان دهیم شهدا برای ما عزیز بودند و موجب سرافرازی و بالندگی جمهوری اسلامی ایر ان هستند، ما موظف هستیم راه شهدا را ادامه دهیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان اظهار کرد:  از پیروزی انقلاب تا به امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۵۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×