» آخرین اخبار » گیلان » تداوم خدمت صادقانه به مردم

تداوم خدمت صادقانه به مردم

خرداد ۱, ۱۴۰۳ 1۰


اسدالله عباسی استاندار گیلان  با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید خدمت آیت الله رئیسی افزود: شهید آیت الله رئیسی با توجه به روحیه جهادی و ایمانی اش خستگی ناپذیر بود و از سوی دیگر با مسئولیت‌هایی که در پست‌های مختلف داشت، تجارب ارزشمندی کسب کرده و همه آنها را در خدمت به مردم به کار می‌گرفت.

استاندار گیلان افزود: رئیس جمهور مردمی ایران در مدت خدمتش دردولت بار‌ها به همه مدیران و مسئولان تاکید داشت کار‌های انباشته شده از گذشته بسیار زیاد است، اما نباید بهانه آورد و باید با تلاش بیشتر مشکلات را برطرف کرد.

وی افزود: آیت الله رییسی از آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی پیروی می‌کرد و در مکتب امامین انقلاب کار می‌کرد و وفاداری بی نظیری به نظام، انقلاب، شهدا و خانواده شهدا داشت.

استاندار گیلان ؛ مردمی بودن ، عدالت محوری ، فسادستیزی از ویژگی‌های دومین شهید جمهور در دوران ریاست قوه قضاییه و مجریه بود.

دکتر اسدالله عباسی اضافه کرد: پس از شهید رجایی، آیت الله رئیسی از جمله چهره‌هایی بود که اخلاص در عمل و تمرکز بر ایجاد سلامت اداری داشت و در خدمت به مردم روز و شب نمی‌شناخت وهدفش ایجاد سلامت اداری بود که به همین علت سیدالشهدا عرصه خدمت برازنده آیت الله رییسی است.

وی با اشاره به ۶۰ سفراستانی رئیس جمهور در مدت ۳ سال خدمت در دولت گفت: آیت الله رئیسی روحیه کاری منحصر به فردی داشت و سفر‌های کاری را با هدف گذاری انجام می‌داد و به وعده‌ها و قول‌های خود عمل می‌کرد.

استاندار گیلان به سفر آیت الله رئیسی به استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: رییس جمهور شهید در دوره کرونا و بحران مالی به گیلان سفر کرد که ۲۰ همت (۲۰ هزار میلیارد تومان) مصوبه سفر ریاست جمهوری و تسهیلات از محل این مصوبات تحقق یافته است. 

عباسی ؛ ساخت مسکن محرومان جزو راهبرد‌های دولت سیزدهم بود که شهید آیت الله رئیسی در خصوص ایجاد اشتغال ، مسکن ، احیای واحد‌های تولیدی و زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای داشت.

عباسی اضافه کرد: زمانی که به عنوان استاندار گیلان انتخاب شدم ، رییس جمهور شهید برای توسعه اقتصاد دریامحور، گردشگری، کشاورزی، توسعه اقتصاد دانش بنیان برنامه داشت و حتی دستور داد که میزان واردات چای و برنج متناسب با میزان تولید و مطابق با مصرف انجام شود.

وی احیای کارخانه صنایع پوشش رشت که متروکه بود را از دیگر خادم الرضا و خادم ملت دانست و افزود: با تلاش آیت الله رئیسی این واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشت و هم اینک جوانان تحصیل کرده در این مکان مشغول بکارند و نخ و پارچه در این کارخانه تولید می‌شود.

استاندار گیلان به خدمات دیگر شهید آیت الله رییسی در حوزه‌های مهم اشاره کرد و گفت: شهید آیت الله رئیسی الگوی ما مدیران در خدمت رسانی به مردم است او که در این راه خستگی نمی‌شناخت و پس از وی نیز دولت با صلابت و طبق منویات مقام معظم رهبری به مردم خدمت رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×