» آخرین اخبار » سیاست » شهادت پاداش مجاهدت‌های رئیس جمهور بود/ اعضای دولت با اتحاد امور کشور را پبش می‌برند

شهادت پاداش مجاهدت‌های رئیس جمهور بود/ اعضای دولت با اتحاد امور کشور را پبش می‌برند

اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳ 1۰


سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در گفتگوی زنده در شیکه خبر با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان گفت: انشالله ملت موحد ایران از این فراز هم با همراهی و توفیق عبور خواهد کرد و باید توجه داشت که شهادت حسن عاقبت است.

وی افزود: شهادت یک پاداش است که خدا به شاگردان ممتاز خود هدیه می‌دهد و کسانی که به این مقام می‌رسند به پاس مهارت‌ مجاهدت‌هایشان است و خدا شهیدان را انتخاب می‌کند و به آنها مدال هدیه می‌کند تا دیگران نیز درس بگیرند.

قاضی زاده هاشمی عنوان کرد: خدا در همه گروه‌ها و دسته‌ها انسان‌هایی را قرار می‌دهد که معیار باشند آیت الله رئیسی نیز مانند شهید رجایی به عنوان یک انسان جهادی و ولایتمدار الگوی ما شدند و پاداش خود را از حضرت حق گرفتند.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: آیت الله رئیسی را بنده پانزده سال است که می‌شناسم و ایشان نمونه جامع صفات خوب بودند، اخلاص در ایشان بارز بود و با این که مقامات گوناگون پیدا کرده بودند مانند بسیاری از انسان‌ها که دچار غرور می‌شوند هیچگاه مقام‌ها روی شخصیت ایشان تاثیر نگذاشت.

رئیس بنیاد شهید اظهار کرد: وی برای خود شخصیتی را قائل نبود که به مردم یا کسانی دیگر ذره‌ای تغییر کند. در دوران ریاست جمهوری ایشان اتفاقات بزرگی افتاد و شرایط کشور با وجود تحریم‌ها تحت کنترل او بود و در نهایت خصلت‌های آیت الله رئیسی مورد تایید خداوند قرار گرفت.

وی ادامه داد: رئیس جمهور شهید ما هیچ گاه خود را نمی‌دید و معتقد بود که رسیدن به جایگاه بالا کسب رضایت مردم در همه امور حاصل می‌شود و اقشار جامعه را وسیله‌ای برای نزدیکی به خدا می‌دانست. او رئیس جمهور پشت میز نشینی نبود و به هر رویداد مهمی می‌رفت بالاخره یک دیدار مردمی ترتیب میداد چرا که عاشق مردم و مستضعفین بود.

قاضی زاده هاشمی متذکر شد: بنده به عنوان معاون ایشان هیچوقت نگران نبودم که آیت الله رئیسی از صحبتی ناراحت شود و صمیمانه با معاونان و زیر دستان برخورد می‌کرد و البته به صورت جدی پیگیر امور مردم از ما بودند. خصلت‌های ایشان هم کار را برای ما سخت میکرد و هم آسان ایشان با ما مانند خانواده برخورد می‌کرد، اما باید یه صورت جدی هم پاسخگوی کوچکترین امور مربوط به مردم می‌بودیم. 

معاون رئیس‌جمهور افزود: ایشان درباره خانواده‌های معظم شهدا می‌گفتند پرچم برافراشته دین و کشور باید این خانواده‌ها باشند. درباره والدین شهدا و فرزندان کوچک آنها نیز تمرکز خاصی داشتند و برای دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم برنامه ریزی می‌کردند.

رئیس بنیاد شهید تاکید کرد:یکی از اولویت اول دولت توجه به حوزه ایثار و شهادت است و در این سه سال توجهات بسیاری با تکیه بر آمار به این حوزه شده و نسبت به سال‌های ماقبل چندین برابر شده است و این امر با تمرکز و توجه رئیس جمهور شهید صورت گرفت.

وی در پایان گفت: در جلسه دیروز و امروز همه اعضای دولت هم قسم شدند که پرتلاش‌تر و مجاهدانه‌تر کار‌ها را پیش ببرند و هیچ یک از امور مردم معطل نخواهد ماند تا رئیس جمهور جدید اداره امور را به دست بگیرد. شهادت می‌دهم که هیچ دوگانگی در دولت وجود نداشت و اکنون حتی اختلاف نظر‌ها را هم کنار گذاشته ایم تا امور بهتر پیش برود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی برنامه‌های ویژه خبری



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×