» آخرین اخبار » گیلان » شاهد سیر صعودی به‌ثمر نشستن مطالبات مردمی هستیم
شاهد سیر صعودی به‌ثمر نشستن مطالبات مردمی هستیم

شاهد سیر صعودی به‌ثمر نشستن مطالبات مردمی هستیم

شهریور ۲۵, ۱۴۰۰ 0۰

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی نیز در این جلسه با بیان اینکه مرزهای خاص بین استان‌ها و شهرستان‌ها باعث مغفول ماندن برخی مسائل و مشکلات شد، اظهار کرد: اینکه جریانات انقلابی برای هم افزا شدن همدیگر را بشناسند و دست همدیگر را گرفته و تبادل اطلاعات و امکانات داشته باشند و در مقابله با دشمن ید واحد باشند یک جبهه را شکل می‌دهند.

وی دهه ۹۰ را یکی از دهه‌های موفقیت آمیز جبهه انقلاب عنوان کرد و گفت: این از برکات نظام است و سیر صعودی هم افزایی جبهه‌های انقلابی را شکل می‌دهد.

دبیر جبهه انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه رشد و پیشرفت نسبی است، افزود: مطالبه گری که بر مبنای دیدن داشته‌ها و توفیقات نباشد موجب از دست رفتن همین تلاش‌های صورت گرفته می‌شود.

پوریوسفی با بیان اینکه مطالبه گر باید راهکار نیز ارائه کند، گفت: باید صحبت‌های رهبر انقلاب اسلامی را امتداد دهیم.

تشکیل کمیسیون‌های و برگزاری دوره‌های تخصصی

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان گیلان با بیان اینکه اهالی رسانه سربازان گمنامی هستند که برای احقاق حقوق مردم قلم می زنند، اظهار کرد: رسانه هایی در استان بودند که در مقابل مطالبه گران ایستادند اما خبرگزاری فارس گیلان همواره در کنار مطالبه گران بود.
علیرضا بابایی با بیان اینکه برخی مسوولان استان صدای مطالبه گران را نمی‌شنوند، گفت: با همکاری اعضای مطالبه گری استان، رسانه‌ها و مسوولان امیدواریم بتوانیم مطالبات و موضوعات استان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه مسایل فرهنگی و اجتماعی نیز از دید مطالبه گران مغفول نمانده، افزود: مباحثی مانند کودکان کار، دختران فراری، بیماری‌های خطرناک مانند هپاتیت نیز از مواردی است که از سوی مطالبه گران مورد پیگیری قرار گرفته است.

بابایی با اشاره به دغدغه خبرگزاری فارس گیلان در خصوص رشت الکترونیک بیان کرد: می‌توان گفت که خبرگزاری فارس گیلان ناجی رشت الکتریک بوده و در این راستا بسیار تلاش کرده و به زودی برنامه رادیویی با موضوع رشت الکتریک روی آنتن خواهیم برد.

به گزارش فارس، در انتهای این جلسه از مدیر خبرگزاری فارس گیلان، برای مطالبه گری در خصوص احیای کارخانجات پوشش و رشت الکتریک تجلیل شد. همچنین از امیر ضیایی، خبرنگار فارس در انزلی به منظور پیگیری برای مسئله خمیران نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/۳۳۸۹


به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×