» آخرین اخبار » سیاست » ایران در میان یک جنگ بزرگ اقتصادی قرار دارد

ایران در میان یک جنگ بزرگ اقتصادی قرار دارد

فروردین ۲۳, ۱۴۰۳ 0۰


محمد کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با اهمیت مشارکت مردم در امر تولید با توجه به شعار امسال اظهار کرد: امسال با شعار راهبردی تولید و مشارکت مردم رو به رو هستیم و مردمی‌ترین بخش اقتصاد کشور هم بخش کشاورزی است؛ که ان‌شاء‌الله امسال با بارش‌های پر قدرتی که خواهیم داشت خشکسالی را پشت سر می‌گذاریم و وارد پر آبی خواهیم شد بنابراین کشاورزان باید با خیال راحت به کشت دیم و کشت آبی خود ادامه دهند و در سال ۱۴۰۳ رکورد بزرگی را در تولیدات کشاورزی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در بخش صنعت و خدمات دولت زیر ساخت‌های لازم  را برای جهش تعیین کننده تولید مهیا کرده است و محیط کسب و کار روان شده و دولت مهیا است کالا‌هایی که در داخل تولید می‌شود را از خارج وارد نکند و این جان تازه‌ای را به اقتصاد کشور خواهد داد.

انبارلویی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام بیش از ۱۴ نکته کلیدی را به عنوان رهنمود اقتصادی امسال مطرح کردند و امیدوارم دولت برای عملیاتی کردن این رهنمود‌ها به همراه مجلس و دستگاه قضا بتواند در این مسیر گام‌های بزرگی را بردارد.

وی تاکید کرد:برای تولید ملی دو مانع داریم. یکی قاچاق است و دیگری تعارض منافع است. دولت و دستگاه قضایی درباره قاچاق باید محکم بایستند و نگذارند قاچاق مانند خنجر بر تولید کشور فرود بیاد.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: درباره تعارض منافع هم عده‌ای منافع آن‌ها بر این است که تولید نداشته باشیم به بهانه‌های مختلف اجناسی که در داخل تولید می‌کنند را از خارج می‌آوردند و این گونه است که منافع افراد خاص که از آن‌ها به عنوان مافیا یاد می‌شود به چشم می‌آید و دولت با همکاری دستگاه قضایی و مجلس می تواند در حل معضل موفق باشد.

وی درباره تاکید هر ساله رهبری به بهبود اقتصاد کشور گفت: مسئله تحریم‌های آمریکا و موضوع معیشت مردم و سفره مردم برای رهبری و مسئولان نظام مهم است و اکنون در وسط معرکه یک جنگ بزرگ اقتصادی قرار داریم و ۳ کشور شرور اروپایی مثل انگلیس و فرانسه و آلمان با همکاری آمریکا و اسرائیل می‌خواهند شرایط زیست مردم ما را در حوزه اقتصادی با مشکل رو به رو کنند و مسئله اقتصاد برای ما در ۴ دهه گذشته مهم بوده است. اما خداوند متعال به این دولت عنایت داشته که بتوانیم تحریم‌ها را دور بزنیم و تا تولید را در کشور سر پا نگه‌داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×