» آخرین اخبار » گیلان » آغاز جشن پرشور و شکوه مردم دیارمیرزا در چهل و پنجمین بهار انقلاب

آغاز جشن پرشور و شکوه مردم دیارمیرزا در چهل و پنجمین بهار انقلاب

بهمن ۲۲, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مردم انقلابی و باغیرت رشت صبح امروز با راهپیمایی در مسیرهای چهارگانه و تجمع در میدان شهدای ذهاب (شهرداری)، فرارسیدن چهل و پنجمین بهار انقلاب خود را جشن گرفتند. 
 


نسل بعد از نسل در راه انقلاب هستیم

 

مردمان سرزمین گیل و دیلم که امروز ۴۴ سال از رهایی از قیود نفسانیت و حکمرانی طاغوت بر آن‌ها گذشته با حضور خود مهر تأییدی بر تداوم راه امام شهدا زدند و بار دیگر با آرمان‌های بلند امامین انقلاب تجدید پیمان کردند. 

پدران و مادران، دختران و پسران، کوچک و بزرگ در دیار میرزا امروز بار دیگر به بهانه انقلاب اسلامی ایران گرد هم آمدند تا به جهانیان و بیگانگان داخلی و خارجی ثابت کنند تا پای جان برای ایران و انقلابشان ایستاده‌اند. 
 


ما خانوادگی اهل انقلابیم و عاشق ایران

 

 


عشق به سرزمین مادری زیباترین میراث باباها است

 

خالقان و وارثان انقلاب اسلامی که عزم و اراده و تداوم حضورشان، استقلال، آزادی و جمهوریت را برایشان به ارمغان، حق را بر باطل پیروز و انسانیت و شرافت را احیا کرده امروز در هسته مرکزی فرهنگی تاریخی رشت جمع شدند و یک‌صدا با شعارهای انقلابی، وحدت‌بخش و دشمن‌شکن، اعتقاد، باور و دل‌بستگی خود به انقلاب را فریاد زدند. 

رشتوندان امروز در اختتامیه ویژه‌برنامه‌های چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی در پیاده راه فرهنگی رشت، با حضور حداکثری و غیرقابل‌شمارش خود ثابت کردند در خلق حماسه‌های پی‌درپی در کشور پیشگام هستند و همچون ۸ دی در سال ۱۳۸۸، آماده خلق حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو هستند. 


ما بر درخت تناور انقلاب تکیه داده‌ایم

 

امروز، میدان شهدای ذهاب رشت محلی برای نشان دادن اتحاد، همدلی، همبستگی، مشارکت، خروش و جوشش نوجوانان و جوانانی بود که حضورشان برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان نفرت‌انگیز و موجب سرخوردگی بود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×