» دسته‌بندی نشده » قاضی‌زاده هاشمی: مسوولان بیناد شهید در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن پاسخگوی مردم خواهند بود

قاضی‌زاده هاشمی: مسوولان بیناد شهید در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن پاسخگوی مردم خواهند بود

بهمن ۱۹, ۱۴۰۲ 0۰


سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: هر ساله ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ایام الله دهه فجر ستاد متمرکزی را تشکیل می دهیم که این ستاد برنامه ریزی برنامه‌های دهه فجر را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دهه فجر در بنیاد شهید از گلزار شهدا شروع می‌شود و در طی روزهای دهه فجر برنامه های مختلفی را داریم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: ما معمولاً در جشنواره فیلم فجر با چند فیلم سینمایی شرکت می کنیم که امسال با ۵ فیلم در جشنواره حضور داشتیم که ۳ فیلم از آنها به مرحله مسابقه راه پیدا کرد.

رئیس بنیاد شهید تاکید کرد: بنیاد شهید جدا از جشنواره فیلم فجر در تمام جشنواره‌های دهه فجر اعم از جشنواره تئاتر و موسیقی حضور فعال دارد.

وی اضافه کرد: همچنین ما در بنیاد شهید در حوزه کتاب هم ۱۸۰ تالیف جدید داشتیم.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: امسال نیز همچون سالهای گذشته حضور خانواده شهدا و ایثارگران را در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم داشت.

وی گفت: روز ۲۲ بهمن بنیاد شهید در سراسر کشور میز خدمت خواهد داشت و ایثارگران و‌ خانواده محترم شهدا می‌توانند در مسیر راهپیمایی با مدیران بنیاد ارتباط داشته باشند و پیگیر مسائل خود باشند.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×