» دسته‌بندی نشده » انتقاد عزت اللهی از تصمیم شائبه برانگیز AFC

انتقاد عزت اللهی از تصمیم شائبه برانگیز AFC

بهمن ۱۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش مشرق، سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر قطر اظهار داشت: اول باید از کشور قطر برای برگزاری این رقابت‌ها تشکر کنم. بعد از جام‌جهانی به خوبی این مسابقات را برگزار کردند. بعد از آن باید به تیم ملی این کشور بابت حضور در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم.

وی افزود: قطر با توجه به اینکه مدافع عنوان قهرمانی‌ست و از امتیاز میزبانی برخوردار است از انگیزه‌های متفاوتی برای قهرمانی برخوردار است. میدانیم بازی سختی را در پیش داریم. با توجه به اینکه در دوره قبل نیز در این مرحله حضور داشتیم به خوبی می‌دانیم در چه جای حساس و سرنوشت سازی قرار داریم. با همه خوبی‌ها و شیرینی‌های که بازی ژاپن داشت ما باید این بازی را فراموش کنیم و صد در صد تمرکز خود را روی بازی با قطر گذاشته‌ایم و با همه وجود خود برای مردم می‌جنگیم تا بتوانیم باز هم موجبات شادی آنها را فراهم کنیم.

هافبک تیم ملی اظهار داشت: فکر می‌کنم زمان استراحت برای بازیکنان در این دوره کم است و فشار روی بازیکنان است. همه آنها در کوران مسابقات بودند. این فشردگی کار همه اعضا را سخت کرد و همه با وجود کار کردند تا بازیکنان به بازی‌ها برسند.

عزت‌اللهی خاطرنشان کرد: برای ما علامت سوال است که چرا باید داور بازی عرب زبان باشد آنهم در شرایطی که در این مرحله باید با قطری بازی کنیم که عرب زبان است. انتظارات ما بیشتر بود و امیدواریم در آینده به آن فکر کنند. چیزی که مشخص است ایران یک کادر حرفه‌ای دارد و بازیکنان ما در سطح بالای فوتبال بازیکنان و فردا با همه وجود به مصاف قطر خواهیم رفت.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×