» آخرین اخبار » گیلان » خبر خوب| افتتاح پل غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان به‌زودی

خبر خوب| افتتاح پل غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان به‌زودی

بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، ظهر امروز و در پنجمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، هشت پروژه تجمیعی مدیریت شهری شهرستان لاهیجان با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی به بهره‌برداری رسید.

این تعداد پروژه در حوزه‌های اجرای باز طراحی المان میدان وحدت با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومانی، اجرای روکش آسفالت سطح شهر(۸۵ هزار متر مربع) با اعتبار ۴۸‌ میلیارد تومان، باز طراحی خیابان امام خمینی(ره) با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، اجرای کف‌سازی و فرش‌بتن محله پردسر با اعتبار چهار میلیارد تومان، اجرای پیاده‌روسازی بلوار دانشجو با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، اجرای کف‌سازی و فرش‌بتن محله اردوبازار با اعتبار چهار میلیارد تومان، نصب چراغ روشنایی سطح شهر با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان و نصب المان تصاویر شهدای گرانقدر شهرستان لاهیجان با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی به بهره‌برداری رسید.

خرید توافقی برنج کشاورزان توسط دولت

اسدالله عباسی، نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها و در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه‌های مربوط به آبرسانی در گیلان و شهرستان لاهیجان اظهار کرد: در بخش آبرسانی به روستاهای گیلان اقدامات بسیار خوبی شده و امروز بخشی از آن افتتاح می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به ارتقای سیستم برق‌رسانی در شهرستان‌های گیلان گفت: برخی از شبکه‌های برق‌رسانی در گیلان دچار فرسودگی شدند که با رایزنی‌های صورت گرفته این شبکه‌ها اصلاح شده و به کابل‌های خود نگهدار مجهز می‌شوند.

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح پروژه‌های حوزه مدیریت شهری در شهرستان لاهیجان بیان کرد: هشت پروژه با اعتبار ۷۹ میلیارد تومانی با همکاری شهرداری، مجموعه مدیریت شهری و دولت امروز به بهره‌برداری رسید که بدون شک به ارتقای کیفیت زندگی در این شهر کمک شایانی می‌کند.

عباسی از افتتاح پل غیر همسطح میدان گیل در روزهای آینده خبر داد و بیان کرد: این پل که چندین سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد به کاهش بار ترافیک منطقه بسیار کمک کرده و اکنون کارهای فنی آن در حال انجام بوده و در روزهای آینده آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه نگاه دولت نگاهی حمایتی از کشاورزان در بخش‌های مختلف است، تصریح کرد: مطالبات چایکاران و کارخانجات چای در روزهای آینده پرداخت شده و برنج هم با توافقات صورت گرفته به طوری توافقی از کشاورز توسط دولت خریداری می‌شود.

استاندار گیلان با ابزار امیدواری از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به گیلان در هفته‌های آینده گفت: دیگر پروژه‌های مهم و بزرگ استان مثل راه‌آهن رشت-کاسپین و هشت کیلومتر آزادراه منجیل با حضور رئیس جمهور به گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام/۸۴۰۰۷




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×