» دسته‌بندی نشده » ۲ تیم عربی ارزش کار تیم ملی را بالاتر بردند!

۲ تیم عربی ارزش کار تیم ملی را بالاتر بردند!

بهمن ۱۶, ۱۴۰۲ 0۰


سرویس ورزش مشرق – تیم ملی فوتبال کشورمان چندی قبل با حضور در تورنمنت اردن از سوی بسیاری از منتقدان تحت فشار قرار گرفت.

در روزهایی که فدراسیون فوتبال در مهر ماه سال جاری شرایط حضور تیم ملی برای حضور در تورنمنت اردن را فراهم کرد بسیاری از منتقدان امیر قلعه نویی با حمله به این سرمربی معتقد بودند این تورنمنت ضعیف است و در مسیر رسیدن ایران به جام ملت‌ها نمی‌تواند محک مناسبی برای ملی پوشان کشورمان باشد. حالا و از بین ۴ تیم ایران، قطر، اردن و کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی، سه تیم در همان تورنمنت حضور داشتند و حالا هر یک مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

علاوه بر این سه تیم، تیم ملی فوتبال عراق نیز که یکی از تیم‌های حاضر در تورنمنت اردن بود، به جز ایران تنها تیم حال حاضر در جام ملت‌ها بود که موفق به شکست دادن تیم ژاپن شد.

البته این پایان انتقادهای منتقدان امیر قلعه نویی نبود! پیش از این نیز در تورنمنت کافا در خرداد ماه سال جاری بسیاری از کارشناسان معتقد بودند امیر قلعه نویی تیم ایران را نباید به آن مسابقات سطح پایین می‌برد در حالی که از بین ۴ تیم حاضر در آن ایران، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان حاضر در مسابقات کافا تا مرحله یک چهارم بالا آمدند و به ترتیب مقابل اردن و قطر تن به شکست داده و حذف شدند.

ناگفته نماند؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنمنت اردن و در فینال، مقابل تیم قطر (به سرمربیگری کارلوس کی‌روش) موفق شد با چهار گل این حریف را شکست بدهد و قهرمان شود. همچنین در تورنمنت کافا نیز در فینال، ازبکستان را با تک گل سردار آزمون شکست داد و قهرمان شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×