» آخرین اخبار » گیلان » افتتاح ۵ طرح عمرانی و خدماتی در شفت با اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی

افتتاح ۵ طرح عمرانی و خدماتی در شفت با اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی

بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، هم‌زمان با سومین روز از دهه مبارک فجر پنج طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف در شهرستان شفت افتتاح و به بهره‌برداری رسید. 

این طرح‌ها شامل دو طرح زیرسازی و آسفالت معابر روستایی، یک طرح ساختمان بسیج، یک طرح پل باکسی و یک واحد مسکن مددجویی در شهرستان شفت با حضور مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت. 

دو پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستایی به طول دو کیلومتر در روستای خطیبان و دو کیلومتر در روستای گیلده با اعتباری جمعاً حدود هشت میلیارد تومان، پل باکسی به طول ۶ متر با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان توسط راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای شفت ازجمله پروژه‌های افتتاح‌ شده امروز در شفت بودند. 

یک پایگاه بسیج با اعتباری بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان نیز توسط سپاه و شورا و دهیاری در روستای مژده احداث و به بهره‌برداری رسید. 

گفتنی است یک واحد خانه مسکن مددجویی توسط کمیته امداد در روستای خلیلان چماچا با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاح‌شده در شهرستان شفت بود. 

به گزارش فارس، این طرح‌های خدماتی و عمرانی در بخش مرکزی شفت افتتاح‌ شده و برای بهره‌برداری از آن‌ها ۱۱ میلیارد تومان هزینه صرف شده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×