» آخرین اخبار » گیلان » ۸۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان به بهره‌برداری رسید

۸۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان به بهره‌برداری رسید

بهمن ۱۴, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، بعدازظهر امروز و با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، ۸۷ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان با میزان اعتبار ۶۲۳ میلیارد تومان به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید. 

این تعداد پروژه در حوزه‌های بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی به میزان ۱۲۰ کیلومتر و ۵۸ پروژه، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و شریانی به میزان ۴۰ کیلومتر و ۱۰ پروژه احداث و بازسازی پل و ابنیه فنی به میزان ۱۵ دستکاه شامل (۹ دستگاه احداث و ۶ دستگاه بازسازی)، آسفالت حفاظتی شامل ۳۹ کیلومتر و یک پروژه و اجرای سیستم روشنایی به میزان ۲۴ کیلومتر و سه پروژه بوده است.

احداث پل با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، پل سید سرا با اعتبار هفت میلیارد تومان، احداث پل شفیع محله با اعتبار هشت میلیارد تومان، احداث دیوار حفاظتی روستای کیش رودبار با اعتبار ۲ میلیارد تومان، روکش آسفالت راه روستایی دزدک با اعتبار پنج میلیارد تومان از جمله پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در سومین روز از دهه فجر است.

روکش آسفالت راه روستایی باغبانان_ خشکنودهان با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، روکش آسفالت راه روستایی خسمخ_ لختکی با اعتبار پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و روکش آسفالت راه روستایی شنبه بازار اولمان با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در شهرستان فومن از دیگر پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×