» دسته‌بندی نشده » ناگهان غربگداها کور و کر شدند!

ناگهان غربگداها کور و کر شدند!

بهمن ۲, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش مشرق- اگرچه خبر منتشر شده اما شما نباید آن را ببینید یا بخوانید. چرا؟ به یک دلیل ساده که بخشی از قلم ها و تریبون ها، به ویژه در فضای مجازی، در اختیار و انحصار واداده ها و غربگدایانی است که از هر چیز، فریاد آه و ناله درآورده و ساز خودتحقیری را کوک می کنند اما در برابر حقیقت عیان شده معیارها و آمال هایشان، ناگهان کور و کر می شوند!

خبر دزدی سعودی ها از اتوبوس رئال مادرید، شبه جزیره را لرزاند؛ به گونه ای که امنیتی ها و انتظامی های سعودی را مجبور کرد سارقان را بازداشت کرده و عملیات روانی بعدی را اجرایی کنند اما کجا رفتند واداده ها و تهی هویتان ساکن ایران که کشور معیار و مدل فوتبالی مطلوبشان چنین رسوا شده؟ چه اتفاقی افتاده که به یک باره، کر و کور شده و انگار نه انگار؟

در همین زمینه ببینید:

آبروریزی سعودی‌ها با دزدی از اتوبوس رئال! +فیلم

البته که ما چونان این وطن گریزانِ نیست هویت، نبوده و نیستیم. اکنون هم قرار نیست چنین سرقتی را تعمیم دهیم به حاکمیت و مردم شبه جزیره که این سیاق این قوم است. آنچه مورد نظرست، دل های این قوم است که تاریک و بسته شده. وای اگر چنین اتفاقی در این سرزمین می افتاد! اکنون مصیبت نامه ها و سیاهی نویسی ها بود که سطور این غربگداها و واداده ها را پر می کرد. البته که آنها نیز مقصر نیستند؛ کشور و سرزمین معیارشان است دیگر!



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×