» آخرین اخبار » گیلان » کلید حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است

کلید حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است

دی ۳۰, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احسان‌الله محمدی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست سیاسی در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود در حسینیه این تیپ با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در سخنرانی‌های خود به موضوع انتخابات اظهار کرد: انتخابات در انقلاب اسلامی یک اصل است و به همین دلیل دشمن در همه مقاطع سعی می‌کند تا انتخابات در ایران را زیر سوال ببرد و مردم را از رفتن به پای صندوق‌ها مایوس کند. 

وی با بیان اینکه تلاش دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در این راه تبلیغات گسترده‌ای را شروع کردند و از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند و با اقدامات خود علیه ایران در واقع اقتدار کشور را زیر نظر گرفته اند. 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کلید حل بسیاری از مشکلات در داخل کشور است، افزود: متاسفانه بعضی از مسؤولین کم‌کاری می‌کنند و در داخل زمین دشمن توپ می‌زنند که باعث نا امید شدن مردم می‌شود البته مطمئن باشند که این قبیل عملکردها بی‌جواب نخواهند ماند. 

محمدی با بیان اینکه اکنون جمهوری اسلامی به جایگاهی رسیده که دشمن نمی‌تواند به حمله نظامی فکر کند، تصریح کرد: البته دشمن در جریان‌های مختلف ورود کرد تا به نظام ضربه بزند که خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران و حضورشان در همه این صحنه‌ها، توطئه‌های دشمنان را بی‌ثمر گذاشت. 

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو باز هم دشمن را مایوس می‌کنند، گفت: مطمئن باشید مشارکت بالا در انتخابات امنیت کشور را به فضل الهی بیمه خواهد کرد و ملت دقت کنند کسی را انتخاب کنند اصلح و حافظ منافع اسلام و مردم باشند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×