» آخرین اخبار » گیلان » سخنگوی ستاد انتخابات: کاندیداها هزینه‌های مالی خود را به ستاد مرکزی گزارش دهند

سخنگوی ستاد انتخابات: کاندیداها هزینه‌های مالی خود را به ستاد مرکزی گزارش دهند

دی ۲۰, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در نشست ویژه انتخابات گیلان و در سالن شهید انصاری استانداری با تأکید بر ضرورت توجه به شفافیت مالی نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: نامزدها تمام هزینه‌کردهای مالی خود ویژه تبلیغات انتخاباتی را به ستاد گزارش دهند. 

وی مهم‌ترین اولویت امروز کشور را برپایی انتخاباتی پرشور دانست و گفت: اولویت امروز کشور برگزاری انتخابات است، لذا دستگاه‌ها و نهادها تمام تمرکزشان را برای برپایی انتخابات معطوف کنند. 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به نقش مهم صداوسیما در برگزاری انتخاباتی پرشور بیان کرد: کانال تلویزیونی حوزه انتخابیه ویژه انتخابات از سوی صدا و سیما طراحی شده که به طرح و برنامه‌های نامزدها می‌پردازد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 

اسلامی با اشاره به هدف خود از سفر به گیلان گفت: هدف بنده از سفر به گیلان، بررسی وضعیت ستاد انتخاباتی این استان بوده و تمامی ایرادات و شعف‌های احتمالی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه پایش آمادگی برپایی انتخابات در استان‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: ۵۰ روز باقیمانده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای کشور بسیار حائز اهمیت و سرنوشت‌ساز است. 

انتخابات پرشور با مشارکت بین دستگاهی و حضور مردم محقق می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با ابراز خرسندی از آمادگی گیلان برای برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده، گیلان از آمادگی خوبی برای برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برخوردار است. 

اسلامی با تأکید بر بررسی روزانه ستاد انتخابات استان‌ها توسط وزارت کشور گفت: در کشور از سال گذشته تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی برای برپایی انتخابات تشکیل شده و گیلان هم در این بخش عملکرد خوبی داشته است. 

وی با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات پرشور در کشور فراهم است، گفت: طی ابلاغ صورت گرفته، برای برگزاری باشکوه انتخابات، تمامی دستگاه‌های اجرایی پای کار باید باشد زیرا قطعاََ انتخاباتی پرشور با مشارکت بین دستگاهی و حضور مردم تحقق می‌یابد. 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تأکید بر اینکه نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها در برگزاری انتخابات باید مورد پایش قرار گیرد، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های مرتبط باید امکانات خود را در برگزاری انتخاباتی پرشور پایش کند تا از طریق فهرست کردن امکانات دستگاه‌ها در بخش‌های مختلف امکان سنجی‌ها و نقاط ضعف و قوت در برپایی انتخابات بررسی شود.

اسدلله عباسی، استاندار گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه استان برای برپایی انتخاباتی پرشور دارای آمادگی خوبی است، اظهار کرد: با تلاش‌های انجام شده زیرساخت‌های برپایی انتخابات باشکوه و عزتمندانه در گیلان فراهم است. 

وی با اشاره تجربه خوب گیلان در برگزاری انتخابات در سالیان‌های گذشته گفت: هیچ گونه محدودیت و مسأله‌ای برای برپایی انتخابات پیش رو در گیلان وجود ندارد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۷




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×