» دسته‌بندی نشده » نایب رئیس خانه احزاب: اصلاح‌طلبان خواستار تأیید صلاحیت همه کاندیداهای خود از رئیس‌جمهور بودند

نایب رئیس خانه احزاب: اصلاح‌طلبان خواستار تأیید صلاحیت همه کاندیداهای خود از رئیس‌جمهور بودند

دی ۱۲, ۱۴۰۲ 0۰


حسین کنعانی‌مقدم نایب رئیس خانه احزاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جزئیات دیدار احزاب با رئیس‌جمهور، گفت: شامگاه امشب در یک جلسه دو و نیم ساعته دبیران احزاب و شخصیت‌های مختلف سیاسی از گروه‌های مختلف میهمان رئیس‌جمهور بودند.

وی افزود: در این جلسه همه جریانات سیاسی و تفکرات مختلف دغدغه مشارکت را داشتند و آقای رئیس‌جمهور با آغوشی باز از همه سخنان استقبال کردند و خواستند که همه گروه‌ها و افراد و دولت در کنار یکدیگر برای تحقق مشارکت پرشور تلاش کنند.

نایب رئیس خانه احزاب، بیان کرد: در بخشی از این جلسه مطرح شد که همه در کنار همدیگر می‌توانیم موانع مشارکت رو برداریم و می‌توانیم بگوییم این جلسه آغاز خوبی برای کسانی که دست‌اندرکاران انتخابات هستند بود که یک دل و یک زبان با محور مشارکت حداکثری به میدان بیایند.

وی ادامه داد: بنده در این جلسه گفتم که انتخابات یک آوردگاه سیاسی است و دشمنان ایران می‌خواهند با کاهش مشارکت مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند.

کنعانی‌مقدم عنوان کرد: در این جلسه مطرح شد که در ماه‌های منتهی به انتخابات ما باید از خودزنی و خودتحریمی در داخل پرهیز کنیم و به صورت کلی باید خیلی مراقبت کنیم و در خصوص اینکه احزاب یک پل ارتباطی با مردم هستند، باید از این استفاده کنیم و مسأله مشارکت حداکثری باید اولویت یک همه باشد.

وی افزود: در بخشی از جلسه برخی از اصلاح‌طلبان در خواست کردند پیش‌ثبت‌نام‌ها منتفی شده و هر کسی که ثبت‌نام کرده تأیید صلاحیت شود و بعضی‌ها به دنبال این بودند یک نوع نا امیدی در جامعه بوجود بیاورند و البته بگو مگویی ها هم اتفاق افتاد در این جلسه که در نوع خود جالب بود.

نایب رئیس خانه احزاب تصریح کرد: در پایان جلسه دبیران احزاب در کنار رئیس‌جمهور شام خوردند و در همین حین هم صحبت‌ها ادامه داشت و آقای رئیس‌جمهور به عنوان آخرین نفر شام خود را صرف کرد و همچنان به سخنان افراد حاضر در جلسه گوش می‌داد.

وی ادامه داد: افرادی از اصلاح‌طلبان مثل آقای جواد امام، بیانیه خواند و سخنرانی کرد، آقای محسن هاشمی صحبت کرد آقایان کمالی، ربیعی، نوبخت، محمد هاشمی، وکیلی، پزشکیان و علی مطهری هرکدام مطالبی را به تفصیل بیان کردند و به نوعی به اصولگراها وقت کمتری داده شد و از طرف اصول‌گرایان هم آقایان بادامچیان، روح‌الامینی حداد عادل و چند نفر دیگر از دوستان سخن گفتند.

کنعانی‌مقدم در پایان، خاطرنشان کرد: با همه این بحث‌ها اما در پایان همه شخصیت‌ها و دبیران احزاب به مسأله مشارکت و کمک افزایش مشارکت و هم‌افزایی در این موضوع تأکید داشتند و این اتفاق را حرکتی رو به جلو قلمداد کردند.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×