» دسته‌بندی نشده » با استقلال چه کردید آقایان!؟

با استقلال چه کردید آقایان!؟

آذر ۲۵, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش مشرق، دربی پایتخت با تمام حرف و حدیث ها و حواشی به اتمام رسید. حالا که هیجانات مربوط به این دیدار به اتمام رسیده، می توان نگاهی جدی تر و عمیق تر به اتفاقات و ماجراها داشت. اما آنچه بیشتر مورد توجه است، اتفاقات دقایق پایانی و پس از سوت داور است که نشان می دهد چقدر سطح کار در استقلال تخفیف پیدا کرده و چه تنزلی را تجربه می کند.

وقتی گل تساوی دربی توسط استقلال به ثمر رسید، شادی زاید الوصف کادر فنی آبی ها، به ویژه جواد نکونام جلب توجه کرد. البته، بخشی از این موضوع طبیعی است. وقتی در دقایق پایانی دربی، شکست را با تساوی عوض می کنی، جای شادی هم دارد اما نوع رفتارهای سرمربی استقلال به گونه ای بود که باعث تعجب و شگفتی هواداران این تیم نیز شد. این شادی و شعف به بعد از بازی نیز کشید که جای تعجب دارد. این رفتارها که الگوبرداری از کی روش دارد، حتی شکست و ناکامی را نیز تبدیل به پیروزی و موفقیت می کند! نکونام نیز در این مسیر است و این دربی نیز این ادعا را اثبات می کند. حالا نباختن به پرسپولیس در دربی یک جشن بزرگ برای نکونام به شمار می رود!

اما همه ماجرا رفتارشناسی سرمربی استقلال نیست. همین رفتار توسط مدیرعامل باشگاه نیز در فیلم ها دیده می شود. در آغوش کشیدن ها و تبریک های عجیبی که دلالت بر یک شادمانی ویژه بابت یک تساوی در دربی تهران است! شاید باورکردنی نباشد که مدیر این باشگاه با هواداران میلیونی، چقدر خرسند و مشعوف از یک تساوی باشد که با توجه به شمایل جدول رده بندی، اتفاقی نامطلوب برای این تیم به شمار می رود.

این دو نمونه، روایتی از اتفاقی است که در تیمی مانند استقلال رخ داده، کوچک شدن باشگاهی با میلیون ها هوادار! البته که این ماجرا در مورد پرسپولیس نیز صادق است اما نوع عجیب رفتار کادر مدیریت و فنی استقلال، همه را متعجب کرده. به راستی، قرار است این باشگاه ها تا چه زمانی در اختیار چنین تفکرات و اشخاصی باشد؟ این تنزل و کوچک کردن تا کجا ادامه دارد؟



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×