» آخرین اخبار » گیلان » پروژه‌های عمرانی نظام سلامت گیلان روی میز مسؤولان برنامه‌وبودجه

پروژه‌های عمرانی نظام سلامت گیلان روی میز مسؤولان برنامه‌وبودجه

آذر ۲۲, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز به‌منظور تأمین و جذب بودجه‌های نظام سلامت گیلان در سازمان برنامه‌وبودجه حضور یافت. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با محسن نجفی خواه معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه‌وبودجه و همچنین رضا عوض‌پور رئیس امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. 

آشوبی در نشست با مسؤولان برنامه‌وبودجه کشور گزارشی از آخرین وضعیت منابع اعتباری و تخصیص این اعتبارات به نظام سلامت گیلان ارائه و خواستار توجه سازمان برنامه به تخصیص بیشتر اعتبارات به‌ویژه به پروژه‌های عمرانی در دست احداث شد. 

وی همچنین با تبیین پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌ویژه بیمارستان جایگزین پورسینا و دانشکده پزشکی مجتمع دانشگاهی لاکان، اتمام و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر آن‌ها را در افزایش کیفی خدمات آموزشی و درمانی بسیار مؤثر دانست. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با اشاره به احداث بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی در دست احداث وزارت راه و شهرسازی در لاکان رشت نیز گفت: این پروژه پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای در دولت کنونی داشته و در صورت تأمین اعتبار، به‌زودی مورد بهره‌برداری مردم قرار خواهد گرفت. 

آشوبی همچنین به موضوع پرداخت ماهانه ۴۰ میلیارد تومان به نیروهای شرکتی و حجمی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و تبدیل وضعیت آن‌ها را یکی از اقدامات واجب و فوری در راستای کمک به نظام سلامت دانست. 

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×