» آخرین اخبار » گیلان » دقیقی: اگر ۳ امتیاز منفی را نداشتیم در نیمه بالای جدول قرار داشتیم

دقیقی: اگر ۳ امتیاز منفی را نداشتیم در نیمه بالای جدول قرار داشتیم

آذر ۱۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از انزلی، سعید دقیقی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل ملوان انزلی در نشست خبری اظهار داشت: استان قزوین و گیلان باهم اخوت دارند، خیلی از دوستان ما در انزلی سکونت دارند، همیشه هم برخورد خوبی هم با اهالی استان ما داشته است.

وی افزود: به مردم انزلی هم بابت این تیم خوب وباکیفیت و تارتار تبریک می‌گویم. ملوان تیم خیلی خوبی است. شمس آذر و ملوان رقابتی ناعادلانه با حریفان در لیگ برتر دارند. مسابقه ای تاکتیکی بود و بارها فیلم بازی این تیم را دیدیم و بازیکنان کلیدی شان را از بازی خارج کردیم. مهاجمان حریف را به خوبی مهار کردیم. ملوان تیم فوق العاده خوبی است؛ اما از نظر فنی ما تیم برتر میدان بودیم. با همه احترامی که به ملوان قائل هستیم و می توانستیم گل های بیشتر ی هم بزنیم اما ما کارهای تاکتیکی بهتری انجام دادیم. البته ملوان هم می توانست در اواخر مسابقه گل بزند.

وی در پاسخ به این سوال که گل اول تیم شما ظاهرا آفساید بوده و چرا در ادامه، بازی جوانمردانه را رعایت نکردید، گفت: اصلا این گل آفساید نبود. آنقدر در آن صحنه سرعت بازی بالا بود که ملوان صاحب توپ بود و ما در آن گل سه یا چهار ثانیه انتقال توپ داشتیم. نه من و نه بازیکنان ملوان نه بازیکنان تیم من ندیدند که بازیکنی به زمین افتاده است. چون اگر بازیکنان ملوان را می‌دیدند توپ را زودتر به بیرون می زدند. آن بازیکن اصلا تاثیری روی گل نداشت.

وی افزود: می توانستیم گلهای بیشتری هم به ملوان بزنیم و خدا را شکر می‌کنیم با تیمی جوان مقابل تیم خوب قرار گرفتیم. تارتار مربی خوبی است و در کلاس های مربیگری در خدمت نوری و سایر نفرات این تیم بوده ایم و تارتار هم سابقه اش مشخص است.

سرمربی شمس آذر در مورد اینکه چرا تیم شما در داخل خانه نمی‌تواند اینگونه نتیجه بگیرد، گفت: بعد از کسر امتیاز ما در خانه خوب بوده ایم، ما در داخل خانه با کیفیت تر بازی می‌کنیم و می‌توانستیم حریفان را در خانه بهتر شکست بدهیم و طلسم نبردن در خانه را در این هفته می‌شکنیم. بازیکنان با شرف، با انگیزه هستند و لایق جایگاه بالایی در جدول هستند. اگر آن سه امتیاز منفی را کم نمی کردند. اکنون در جمع نیمه بالای جدول بودیم. اگر خوش شانس بودیم جز ۵ -۶ تیم بالای جدول بودیم. هر بازی برای ما فینال است و بازی بعدی ما با نساجی است. از قزوینی‌ها می‌خواهم در بازی با نساجی ورزشگاه را پر کنند و هرچند ما یک نیم فصل بازی خانگی در روز جمعه نداشته‌ایم اما مردم قزوین پرشور در ورزشگاه حضور دارند.

پایان پیام/

 




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×