» دسته‌بندی نشده » واکنش گواردیولا به ناکامی های اخیر منچسترسیتی

واکنش گواردیولا به ناکامی های اخیر منچسترسیتی

آذر ۱۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش مشرق، منچسترسیتی پس از شکست برابر استون ویلا و سقوط به رتبه چهارم لیگ برتر فردا باید به زمین لوتون برود و چاره ای جز پیروزی ندارد. هر نتیجه‌ای غیر از برد این تیم را از صدر جدول دورتر خواهد کرد.

پپ گواردیولا در نشست خبری این بازی گفت: «این بازی و بازی بعدی برابر پالاس قبل از رفتن ما به عربستان برای جام باشگاه های جهان بسیار مهم هستند. ما باید با دو برد و روحیه ای عالی به این تورنمنت برسیم. لوتون واقعا خوب کار می کند، ما دیدیم که آنها مقابل آرسنال چه کردند و سعی می کنیم به سطح خود برگردیم، ما خیلی از فرم خوب گذشته دور نیستیم.»

پپ گواردیولا ادامه داد: «در سیتی وقتی برنده می‌شوید، بهترین تیم دنیا هستید. وقتی برنده نمی‌شوید، طبعا بهترین نیستید. نیازی نیست که چنین چیزی را از بیرون بشنوم چون خودم خوب این را می‌دانم. در اغلب بازی های اخیر که برنده نشدیم، واقعا شانس این را داشتیم تا پیروز از میدان خارج شویم و همه چیز در دست خودمان بود. ما باید زودتر به سطح خودمان برگردیم. ما باید به لوتون برویم و خود را با نحوه بازی آنها وفق دهیم. من همیشه برای چنین روزهایی آماده ام. البته که انتظار نداشتم چهار بازی لیگ برتر را بدون برد تمام کنیم. برابر ویلا مستحق باخت بودیم و آنها در حال حاضر تیم فوق العاده ای هستند. من این احساس را دارم که آنها یک مدعی خواهند بود.»

پپ گواردیولا در مورد تاثیر غیبت رودری روی افت سیتی گفت: «الان خیلی ساده است که بگوییم غیبت رودری باعث افت شده است ولی فکر نمی کنم این تنها دلیلش باشد. انتقادات از ما قابل درک هستند ولی با وجود کم شدن خلاقیت تیم بدون رودری، ما مشکلاتی دیگر هم داریم.»

پپ گواردیولا در مورد کوین دی‌بروینه گفت: «کوین شروع به دویدن در زمین کرده اما هنوز با ما تمرین نکرده است. شاید برای او رسیدن به جام باشگاه های جهان کمی زود باشد، اما من دقیقا نمی دانم چه زمانی بر می گردد. زمانی که او ۱۰۰ درصد آماده باشد بازخواهد گشت، ما برای بازگشت او عجله نمی کنیم.»

پپ گواردیولا در مورد از دست رفتن صدر جدول گفت: «ما مدتی قبل در صدر بودیم و این خیلی دور نیست. اکنون با چلسی، لیورپول، اسپرز و ویلا و دیگر قدرت های لیگ بازی کرده ایم و از این پس دیگر حق اشتباه نداریم. شما یادتان است فصل قبل چه شرایطی داشتیم؟ ما هشت یا ۹ امتیاز عقب‌تر از آرسنال بودیم ولی آنقدر جنگیدیم تا قهرمان شدیم. شرایط الان نشان می دهد که ما چه کار بزرگی انجام دادیم و اینکه در آینده باید چقدر بیشتر تلاش کنیم.»



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×