» آخرین اخبار » گیلان » المپیاد مهارتی کارکنان وظیفه در ناوگان شمال بندرانزلی برگزار شد

المپیاد مهارتی کارکنان وظیفه در ناوگان شمال بندرانزلی برگزار شد

آذر ۸, ۱۴۰۲ 0۰


امیردریادار دوم حمیدرضا سعادت در حاشیه برگزاری المپیاد مهارتی کارکنان وظیفه در ناوگان شمال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه این المپیاد در ۱۵ رشته تخصصی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رقابت‌ها با حضور ۵۳ نفر از کارکنان وظیفه که این تعداد نفرات پس از گزینش بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان وظیفه ماهر مشغول به خدمت در سطح یگان‌های آجا استان به این مرحله راه یافتند. 

 وی با اشاره به اینکه نفرات منتخب مرحله استانی جهت شرکت در مرحله سازمانی و کشوری راه پیدا می‌کنند، گفت: نفرات منتخب از ۳۴ قرارگاه در کل کشور در دی ماه سال جاری به رقابت خواهند پرداخت. 
 
به گفته فرمانده ناوگان شمال، قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه آجا استان گیلان در مدت ۶ سال گذشته بیش از ۱۲ هزار نفر از سربازان را تحت پوشش مهارت‌های عمومی و تخصصی قرار داده که با همکاری سازمان‌های متولی در این امر مقدس تعداد بالغ بر ۱۰ هزار مدرک مهارت آموزی معتبر صادر شده است. 
 
سعادت، حمایت‌های شغلی و کارآفرینی کارکنان وظیفه ماهر پس از ترخیص از خدمت سربازی را از مأموریت‌های مهم این نیرو برشمرد و افزود: در سال گذشته تعداد ۲۶۶ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی کم‌بهره با همکاری بانک‌های استان با مبلغ اعتباری بالغ بر ۳۳۷ میلیارد ریال انجام پذیرفت.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×