» دسته‌بندی نشده » با رونالدو ببریم‌شان سرشان را بلند نمی‌کنند

با رونالدو ببریم‌شان سرشان را بلند نمی‌کنند

آذر ۴, ۱۴۰۲ 0۰


سرویس ورزش مشرق – مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره اتفاقات مربوط به ممانعت ریاض برای پرواز هواپیمای پرسپولیس به عربستان اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم اصلاً تعجب نکردم چون عربستانی‌ها استاد این قبیل بازی‌های روحی روانی هستند. ما خودمان ده‌ها بار از این اتفاقات را در مسابقه با تیم‌های عربستانی دیده بودیم.

وی افزود: همانطور که عربستانی‌ها در طول بازی خودشان را زمین می‌اندازند قبل از شروع مسابقه هم دنبال یک چون این جنگ‌های روانی هستند تا روحیه و اعصاب تیم پرسپولیس را به هم بریزند ولی پرسپولیس قطعاً با این اتفاق بیشتر انگیزه می‌گیرد و آنها با این کار فقط به پای خودشان شلیک کردند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما از بازی رفت به اندازه کافی زخم خورده بودیم که بخواهیم النصر را در زمین خودش شکست بدهیم اما حالا که این اتفاق افتاد قطعاً بچه‌های پرسپولیس با انگیزه چند برابر به میدان می‌روند تا تیم مقابل را در هم بکوبند. این اصلاً خوب نیست که پرسپولیس یک روز قبل از مسابقه به آنجا برسد ولی قطعاً بچه‌های تیم این قدر انگیزه پیدا می‌کنند که حریف را شکست بدهند و سه امتیاز دور رفت را جبران کنند.

فنونی زاده در این باره که گفته می‌شود کریستیانو رونالدو در بازی آخر تیم النصر دچار مصدومیت شده گفت: هر دو حالت این موضوع برای ما خوب است. اگر مصدوم شده باشد قطعاً یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در دیدار با پرسپولیس غایب است و این می‌تواند فشاری که روی خط دفاعی وجود خواهد داشت را کم کند. اما اگر باشد هم بد نیست.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار مشرق که چرا اگر رونالدو در بازی با پرسپولیس حضور داشته باشد بد نیست توضیح داد: با وجود چنین بازیکنی اگر بتوانیم النصر را شکست بدهیم آن وقت آنها دیگر نمی‌توانند سرشان را در این منطقه بلند کنند. پرسپولیس باید دعا کند کریستیانو رونالدو مصدوم نشده باشد تا وقتی آنها را شکست می‌دهند این دفعه رونالدو بیاید و از بچه‌های پرسپولیس پیراهن بگیرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در این باره که علی پروین اعلام کرد کسی از گل محمدی انتقاد نکند گفت: علی آقا بزرگ همه ماست و ما احترام او را نگه می‌داریم. وقتی او می‌گوید الان وقت حمایت است یعنی باید حمایت کنیم. البته امیدوارم این حمایت‌ها باعث این موضوع نشود که تصور کنند ما فراموش کرده‌ایم که چه نتایجی در رقابت‌های لیگ برتر برای پرسپولیس رقم خورده است. ما حمایت می‌کنیم اما پرسپولیس هم باید برگردد و با قدرت در لیگ برتر خودش را به صدر جدول برساند.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×