» دسته‌بندی نشده » آیا تعویض حاج صفی فنی بود؟

آیا تعویض حاج صفی فنی بود؟

آذر ۱, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان دیشب در تاشکند با تساوی ۲ بر ۲ برابر میزبان متوقف شد. شاگردان قلعه نویی به قدری در نیمه دوم عملکرد ضعیفی داشتند که همه را در آستانه جام ملت های آسیا نگران و هراسناک کرده است. اینکه پس از بیش از یک دهه، برای نخستین بار نمی توانیم ازبکستان را شکست دهیم و نمایشی کم فروغی هم داشته ایم، یعنی یک جای کار می لنگد و باید نگران بود.

اما این مسابقه نکات مبهمی نیز دارد که یکی از آنها به تعویض دقیقه ۹۴ احسان حاج صفی برمی گردد. این ملی پوش که مدت هاست عملکرد مطلوبی ندارد اما همچنان در تیم ملی حضور دارد، در حالی وارد زمین شد که شائبه های غیرفنی درباره حضورش وجود دارد. این موضوع درباره دعوت کریم انصاری فرد یا بازی دادن به علیرضا جهانبخش با وجود عملکردی ناامیدکننده نیز به گوش می رسد.

اگرچه نمی توان این موارد را تایید یا رد کرد اما نباید از یاد برد که حضور کی روش در جام جهانی قطر را به اتفاقات و دسیسه هایی در تیم ملی نسبت می دهند که برخی بازیکنان رقم زدند. البته که این موضوع هرگز مورد بررسی جدی و واکاوی قرار نگرفته اما دعوت از این بازیکنان و حضور این چنینی در یک بازی رسمی و مهم، علامت سوال های زیادی را در پی دارد که امیدواریم کادر فنی بدان ها جواب دهد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×