» دسته‌بندی نشده » حکم ۷۲۱۰۰ دلاری علیه یک پیشکسوت به نفع پرسپولیس +سند

حکم ۷۲۱۰۰ دلاری علیه یک پیشکسوت به نفع پرسپولیس +سند

آبان ۱, ۱۴۰۲ 1۰


به گزارش مشرق، سایت کدال با انتشار خبری با عنوان موضوع افشا اعلام کرد نتیجه نهایی دعوی له شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس مشخص شده است.

موضوع دعوی تصرف غیرقانونی و تضییع وجوخ دولتی – اختلاس بوده است که تاریح طرح دعوی ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ و طرف دعوی عضو سابق باشگاه پرسپولیس بوده است.

نتیجه نهایی رد مال به نفع باشگاه پرسپولیس به مبلغ ۷۲۱۰۰ دلار بوده است.

شرح کامل ادعا و نتیجه نهایی هم به این شرح است: شکایت باشگاه پرسپولیس از عضو سابق باشگاه که استرداد دلارهای اخذ شده از AFC خودداری کرده و باشگاه بابت تصرف غیرقانونی پرسپولیس به مبلغ ۷۲۱۰۰ دلار صادر شده است. تاریخ ابلاغ رأی دادگاه هم امروز ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ بوده است.

به گزارش مشرق، یکی از موضوعات مطرح شده در جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ مرتبط با پولی بوده که در سال ۱۳۹۵ به یکی از پیشکسوتان باشگاه تحویل شده بود. این مبلغ ۲۳۴۱۰۰ دلار بوده که به‌عنوان پاداش از محل لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ توسط AFC به این پیشکسوت تحویل داده شده بود. ظاهرا حدود ۱۶۰۰۰۰ دلار این مبلغ توسط این پیشکسوت به حساب باشگاه واریز شده و ۷۴۱۰۰ دلار باقی‌مانده بلاتکلیف باقی مانده و اسنادی در مورد بازگشت آن وجود نداشته و مجمع خواستار رسیدگی به این موضوع شده بود. باشگاه پرسپولیس شکایتی را علیه این پیشکسوت طرح کرده و منتظر رای دادگاه بود تا تکلیف این ۷۴ هزار دلار نیز مشخص شود و با این حکم تکلیف مشخص شد.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×