» آخرین اخبار » گیلان » تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان شد

تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان شد

مهر ۲۹, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در آئین معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) رشت اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان، با تلاش و همت مردم و مسؤولان و هدایت‌گری‌های رهبر معظم انقلاب در راستای  هدف خود در جهت رسیدن به قله‌های پیشرفت در حرکت است.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف نیز یکی از نهادهای بسیار بالنده در کشور محسوب می‌شود که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سرمایه آن، نیروی انسانی است، گفت: به فرمایش امیرالمومنین علی (ع) که حکمرانی و پذیرش مسؤولیت در حکومت اسلامی چیزی جز به دوش کشیدن بار امانت نیست.

وی با تقدیر از تلاش‌های ۶ ساله حجت الاسلام علیزاده افزود: وقف یک پایگاه دینی و عقیدتی دارد که باید آن را پاس بدانیم و سه نیت مهم در سازمان اوقاف و امور خیریه که شامل، حفظ عین موقوفات، اجرای نیت‌ها و افزایش منابع و تبدیل به احسن کردن را حفظ کنیم چون نتیجه آن همراه با رویکرد مردمی و اعتماد ملی خواهد بود و توجه داشته باشیم که بزگترین سرمایه‌های ما مسؤولین انقلابی و نیروی انسانی هستند.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه برنامه‌های جدید  سازمان اوقاف کشور یاری کردن دولت در حوزه‌های دانش بنیان و دامداری و کشاورزی است تصریح کرد: دشمن در صدد است تا با روش‌های مختلف در جنگ ترکیبی در جامعه جنگ روانی و بین مردم و مسؤولان اختلاف ایجاد کند پس ما باید در هر عنوان و جایگاهی که هستیم خادم کشور و مردم باشیم که البته اداره اوقاف هم به اندازه توان در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و امنیت جامعه که شامل امنیت روحی، روانی و دینی برنامه‌هایی را در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی عملی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح و برنامه و منابع مالی بدون وجود مدیر کارآمد و توانمند، تاثیر مطلوبی را در پی نخواهد داشت، گفت: با توجه به کارنامه خوب حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی در سال‌های خدمت ایشان در گذشته، تا ۲ سال آینده مدیریت سازمان اوقاف و امور خیریه استان گیلان بر عهده ایشان خواهد بود.

در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام علیزاده، حجت‌الاسلام تدینی به سمت مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه گیلان معرفی شد.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×