» آخرین اخبار » گیلان » امام جمعه رشت: طوفان الاقصی یک حرکت ترکیبی تمام عیار علیه صهیونیسم بود

امام جمعه رشت: طوفان الاقصی یک حرکت ترکیبی تمام عیار علیه صهیونیسم بود

مهر ۲۱, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی که نشان از قدرت حق در مقابل باطل است، اظهار کرد: عزت و قدرت فلسطینی‌ها نشان از عزم راسخ حق در مقابل باطل است که این اقدام بزرگ یک موج شوک عظیم جهان را در حیرت فرو برد. 

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی ضربه عظیمی بر پیکره رژیم غاصب صهیونیسم زده است، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی غده سرطانی است که تا این رژیم کودک‌کش ریشه‌کن نشود امنیت جهان اسلام تأمین نمی‌شود. 

به گفته امام جمعه رشت، این رژیم منحوس در مسجد رشت الاقصی جنایات فراوان کرده و در روبروی چشم مسلمانان به پیامبر (ص) توهین کردند از این رو، فلسطینیان درصدد هستند تا وطن خود را از دست اشغالگران پس بگیرند. 

فلاحتی با تاکید بر اینکه اسرائیل محکوم به نابودی است، بیان کرد: در عملیات طوفان الاقصی، جوانان فلسطینی یک حرکت ترکیبی، تمام عیار و غافل‌گیرانه را علیه رژیم صهیونیستی به کار بستند. 

خطیب جمعه رشت با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها اسرای بسیاری طی این عملیات گرفته‌اند، افزود: جمهوری اسلامی در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده و هیچ گاه از حمایت از مظلوم دست نمی‌کشد.

امام جمعه رشت با اشاره به زلزله اخیر در افغانستان و خسارت‌هایی که برجا گذاشت، گفت: زلزله به مردم افغانستان خسارت‌های فراوانی وارد کرده که نیاز است به آن‌ها نیز کمک شود. 

فلاحتی با اشاره به تصمیم اخیراً معاون رئیس جمهور در خصوص برنج شمال کشور بیان کرد: تصمیمات خوبی با حضور استانداران و وزرا درباره به برنج گرفته شده که طرح بسیار خوبی در حمایت از قشر کشاورز بوده است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×