» دسته‌بندی نشده » نماینده مجلس: باید با حفظ وحدت دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم

نماینده مجلس: باید با حفظ وحدت دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم

شهریور ۲۵, ۱۴۰۲ 0۰


حجت الاسلام سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی، مبنی بر اهمیت حفظ وحدت در جامعه، گفت: دشمن درصدد است تا در سال برگزاری انتخابات وحدت و یکپارچگی جامعه را به هم بزند.

وی افزود: دشمن همانطور که پیش از این سعی داشته تا با برجسته کردن مشکلات بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کند امروز هم سعی دارد تا با فضاسازی رسانه‌ای در این مسیر حرکت کند و با ایجاد اختلاف در جامعه اهداف شوم خود را محقق سازد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: پس از ناکامی دشمن در تحمیل جنگ نظامی علیه ملت ایران جنگ اقتصادی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده و دشمن از یک سو با تحریم اقتصادی و از سوی دیگر با فضاسازی رسانه‌ای و برجسته کردن مشکلات به دنبال تحقق اهداف و برنامه‌های خود است.

موحد خاطرنشان کرد: رمز پیروزی ملت ایران در جنگ نظامی و البته در جنگ اقتصادی تاکنون حفظ وحدت و یکپارچگی بوده که دشمن نیز همین مسئله را نشانه گرفته تا بر هم زدن این وحدت برنامه‌های خود را پیاده کند.

وی افزود: بر همه ما اعم از مردم و مسئولان است که حساسیت‌ها را درک کنیم و با حفظ وحدت و یکپارچگی و عدم تاثیرپذیری از فضاسازی رسانه‌ای دشمن مجال فرصت طلبی را به دشمنان ندهیم.

پایان پیام/




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×