» دسته‌بندی نشده » تداوم ناپایداری‌های همرفتی در اصفهان/ خوانسار بارانی شد

تداوم ناپایداری‌های همرفتی در اصفهان/ خوانسار بارانی شد

شهریور ۱۳, ۱۴۰۲ 0۰


آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی الگوهای هواشناسی نشان دهنده استمرار جوی به نسبت ناپایدار بر روی استان طی هفته جاری است و آسمان در بیشتر مناطق به صورت کمی ابری و گاهی افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه افزایش ابر در مناطق غربی استان بیشتر است، افزود: در مناطق مستعد و ارتفاعات غرب استان در ساعات بعدازظهر امروز و اوایل شب احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: روز یکشنبه در خوانسار باران بارید که میانگین آن در ایستگاه هواشناسی ۱.۵ میلیمتر ثبت شده است.

آقایی افزود: در مناطق شرق و شمال شرق استان از جمله ورزنه، نائین، آران و بیدگل، اردستان و انارک نیز وزش باد و خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ساعات پیش رو تغییر محسوسی ندارد، ادامه داد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

آقایی اضافه کرد: بادرود از توابع شهرستان نطنز با بیشینه دمای ۴۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×