» آخرین اخبار » گیلان » ثبت ۱۰۰۰ درخواست بخشش جرایم بیمه‌ای در گیلان

ثبت ۱۰۰۰ درخواست بخشش جرایم بیمه‌ای در گیلان

مرداد ۹, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیوان مرتضوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین فرصت بخشودگی جرایم بیمه‌ای در گیلان، اظهار کرد: با توجه به فرصت سه ماه بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان مربوط به سال ۱۴۰۱ از ابتدای خرداد امسال، کارفرمایان گیلانی حداکثر تا سه هفته آینده می‌توانند درخواست خود را برای استفاده از این شرایط ثبت کنند.

وی با اعلام جزئیات انجام درخواست بخشودگی جرایم بیمه‌ای در گیلان افزود: متقاضیان باید با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir، در منوی کارفرمایان، درخواست خود را برای استفاده از شرایط بخشودگی جرایم ثبت کنند. 

مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان یکی از شرایط بخشش جرایم بیمه‌ای را کاهش نداشتن اشتغالزایی در مجموعه‌ کارفرمایان دانست و بیان کرد: اگر بدهی‌های سال گذشته کارفرمایان در ۱۲ ماه قسط بندی شود شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی و در مدت ۳۶ ماه، می‌توانند از بخشودگی ۵۰ درصدی جرایم استفاده کنند.

مرتضوی از ثبت بیش از یک‌هزار درخواست بخشش جرایم بیمه‌ای در گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای خرداد امسال تا پایان تیر بیش از هزار و ۲۰۰ درخواست استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای از سوی کارفرمایان گیلانی در سامانه ثبت شده است که از این تعداد درخواست ثبت شده، بدهی‌های بیش از ۷۰۰ کارفرما تعیین تکلیف و قسط بندی شده است.

وی با تاکید بر اینکه معیار استفاده از این شرایط بخشودگی فقط ثبت درخواست در مهلت تعیین شده است، بیان کرد: چنانچه کارفرما تا پایان مرداد امسال درخواست خود را ثبت کند، اما رسیدگی به پرونده طولانی شود، بازهم می‌تواند از شرایط بخشودگی جرایم بیمه‌ای خود برای دوره‌ی سال گذشته استفاده کند.

پایان پیام/۳۳۸۹




منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

farsnews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×