» دسته‌بندی نشده » قلعه نویی: بهترین هدیه زندگی‌ام را گرفتم

قلعه نویی: بهترین هدیه زندگی‌ام را گرفتم

مرداد ۷, ۱۴۰۲ 0۰


به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق استقلال که حالا هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان را بر عهده دارد، معمولا در مصاحبه‌هایش از شرایط زندگی خود کمتر صحبت می‌کند و ترجیح می‌دهد به امور فوتبالی بپردازد ولی اخیرا پیرامون برخی مسائل دیگر هم صحبت کرد.

قلعه‌نویی که روز تاسوعای حسینی به دعوت حجت‌الاسلام احمد مالک، معاون فرهنگی باشگاه استقلال در مسجد ۱۴ معصوم (ع) منطقه یافت‌آباد جنوب تهران حاضر شده بود، در جمع حاضران به نکته‌های غیرفوتبالی خاصی اشاره کرد و گفت: بعضی اتفاقات و حرکات واقعا ارزشمند است مانند نوکری کردن در خانه اهل بیت. نوکری کردن برای این عزیزان، عزت و اربابی برای نوکران به همراه می‌آورد و امیدوارم ما هم در صف افرادی قرار بگیریم که خدمتگزار امام حسین (ع) و سایر ائمه اطهار باشیم. امروز شما به من یک پرچم فوق‌العاده زیبا که نام مبارک علمدار کربلا، حضرت عباس (ع) روی آن نقش بسته هدیه دادید و همین‌جا ضمن تشکر اعلام می‌کنم این بهترین هدیه‌ای است که به من و خانواده‌ام اهدا شده است. امیدوارم زیر سایه امام حسین (ع) همه شرایط خوبی داشته باشیم.

قلعه‌نویی در ادامه به بخشی از زندگی خود اشاره کرد و گفت: من بچه جنوب شهر تهرانم و از بچگی با هیئت و عزاداری محرم بزرگ شده‌ام. افتخار می‌کنم که بگویم در خانواده خودمان از ۵۰ سال قبل هیئت عزاداری داشتیم و هنوز هم داریم. فراموش نکنیم مهمترین پیام عاشورا معرفت و انسانیت بود.



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×